Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, Wehkamp bied 2 verschillende varianten aan. En je betaalt duidelijk voor een ander product. Overigens koopt Wehkamp heel groot in, en staan echt wel garant dat jij een limited edition krijgt. (die overigens niet zo limited is)
Heheh, misschien krijgen we dan wat footage met de mobiel geschotenquote:Just about to open the #BF3 booth at #GamesCom and the cue is already crazy long.
Iemand poste al op twitter dat er killcam was?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Heheh, misschien krijgen we dan wat footage met de mobiel geschoten
Hmm, killcam is ook niet confirmed en zat ook niet in de alpha. Misschien een optie bij je serverquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef Longcat. het volgende:
Hier de twitteraar http://twitter.com/#!/d1ApRiL
Ja ik zag dat in de alpha. Je kan zo diep als je wiltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef Longcat. het volgende:
Is het ook mogelijk dat je zeg maar zon granaat in de grond gooit. En daarna een gat in zit? Zodat je zegma in de gat kunt staan
Haha awesome.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja ik zag dat in de alpha. Je kan zo diep als je wilt
2 Gasten stonden 2 meter diep (dus hun hele poppetje zag alleen aarde)
Kost wel 15 c4 ongeveer maar dan heb je ook wat, leuk schuttersputje
Awesome. Ik ga BF3 echt enjoyenquote:
quote:De Vliegtuigen vliegen iets sneller dan in Battlefield 2. In Battlefield 3 vliegen ze 800 km/u
Je weet nooit zeker tot dat het officeel is. Of je natuurlijk zelf het beta speeltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef Roces18 het volgende:
Waarschijnlijk komt het uit in mijn toetsweekLekker is dat altijd
[..]
In BF2 heb ik wel snelheden gehaald van 1100, gewoon naar boven vliegen en dan kaarsrecht naar beneden met zwaartekracht ga je een stuk sneller
quote:I got afterburners taken out with a missile, and then steering went to crap after getting hit by bullets. Epic landing ensued
Epic dat je je eigen kuilen kunt graven voor dekking. (al wordt het voor de tegenstander dan veredeld golfen met granaten natuurlijk)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Roces18 het volgende:
Kost wel 15 c4 ongeveer maar dan heb je ook wat, leuk schuttersputje
je krijgt er back to karkand bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef tuut-chips het volgende:
Het is net als bij MoH, dat "limited" is gewoon een vies verkooptrucje.
Ja maar ik bedoel het meer in de zin; dat ze geen vaste oplage hebben. Normaal gesproken hoort een limited edition bijv. 10.000 stuks te zijn en de rest is standaard vind ik dan...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je krijgt er back to karkand bij
bron? Vet, trouwens! Hoop wel dat ze er nog 'brandend neerstorten' in hebben gelatenquote:
alpha footage. placeholder-geluid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef wuuht het volgende:
waarom klinkt die c4 als tegels die ergens van af glijden in dat filmpje met die kuil
ik hoop dat de ren-animatie ook placeholder is!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Mday het volgende:
[..]
bron? Vet, trouwens! Hoop wel dat ze er nog 'brandend neerstorten' in hebben gelaten
[..]
alpha footage. placeholder-geluid.
Eh heb ik van twitter gehoord, Ik kijk wel even of ik de persoon kan vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Mday het volgende:
[..]
bron? Vet, trouwens! Hoop wel dat ze er nog 'brandend neerstorten' in hebben gelaten
[..]
alpha footage. placeholder-geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |