Ik weet al bijna zeker van niet gezien dat hele origin en stats gedoe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af ja! Kun je over LAN spelen?
Origin staat los van battlefield, stats houd alleen je ingame stats bij. Heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet al bijna zeker van niet gezien dat hele origin en stats gedoe.
Geen idee, ik speel nooit over LAN, ik weet niet eens of het normaal is tegenwoordig om over lan te gamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef cerror het volgende:
Okay. Lost van dat, denk je echt dat er lan ondersteuning komt?
Dus los van 't internet.
ik keek er ook al naar, maar zag 'm niet echt raketten afvuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Rob.Dude het volgende:
Als je heel snel pauzeert op 1:12 in het filmpje, zie je zo'n anti-aircraft voertuig met zulke bad-ass raketten =D
Die is toch van MEC?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Mday het volgende:
[..]
ik keek er ook al naar, maar zag 'm niet echt raketten afvuren.
oh en tunguska
Jawel, linebacker, en nog een Chinese, en die van MEC.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Mday het volgende:
dunno, stond in het lijstje van confirmed vehicles
zou er ook nog flak in zitten? zou wel vet zijn. of had BF2 geen flak?
de linebacker is toch geen flak?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Jawel, linebacker, en nog een Chinese, en die van MEC.
Het lijkt er ook op, maar uit dat blok komen heat seaking missels.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef Mday het volgende:
als in, je schiet op luchtdoelen met ontploffende munitie? ik krijg toch echt een LAV-type te zien.
nee, het zijn inderdaad niet die zwarte rookwolkjes midden in de lucht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef Mday het volgende:
als in, je schiet op luchtdoelen met ontploffende munitie? ik krijg toch echt een LAV-type te zien.
Geen gatling gun.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, het zijn inderdaad niet die zwarte rookwolkjes midden in de lucht.
linebacker had gattling gun en raketten.
dit dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, het zijn inderdaad niet die zwarte rookwolkjes midden in de lucht.
linebacker had gattling gun en raketten.
Helaas niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel nooit over LAN, ik weet niet eens of het normaal is tegenwoordig om over lan te gamen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef cerror het volgende:
Okay.Lost van dat, denk je echt dat er lan ondersteuning komt?
Dus los van 't internet.
Mooie promostunt idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:29 schreef Longcat. het volgende:
Heh what the fuck, Bij wehkamp is de limited edition goedkoper dan de normalen? =/
Zo werkt dat niet, Wehkamp bied 2 verschillende varianten aan. En je betaalt duidelijk voor een ander product. Overigens koopt Wehkamp heel groot in, en staan echt wel garant dat jij een limited edition krijgt. (die overigens niet zo limited isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als ik dat nu pre order. En daarna een normal edition blijkt te zijnA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |