Hoeveel watt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Fuck >: Moet ik me voeding weer updaten enzo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Hoeveel watt?
Valt trouwens wel mee, ik moet voeding, moederbord, proccesor, video kaart, koeling.
Ik denk I5, minder geheugen, betere videokaart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Fuck >: Moet ik me voeding weer updaten enzo
Post ik morgen wel ff (zit nu op fok!mobile), ben nu aan het sparen voor de nieuwe componenten waar ik ~800 euro voor kwijt ben. Nog ff half jaartje sparen dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Longcat. het volgende:
[..], Ben niet de ergste wat is jou specs dan? En antwoord op je vraag 500 watt weet niet of het genoeg is.
500 watt is voorlopig wel genoeg denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Longcat. het volgende:
[..], Ben niet de ergste wat is jou specs dan? En antwoord op je vraag 500 watt weet niet of het genoeg is.
Misschien net, maar dan zonder filters/aa op hoog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef wuuht het volgende:
denken jullie dat ik em op high (niet ultra super mega high) kan spelen met deze specs
phenom II X4 965 3.4
4 gb ram
radeon hd6850
das jammer zou 4 gb ram erbij helpenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Misschien net, maar dan zonder filters/aa op hoog.
Amen.quote:
Agree.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef Mday het volgende:
Misschien een bouw-je-BF3-systeem in dig?
ik wilde er eentje maken iig
Laatste post over me specs, van intel website:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Post ik morgen wel ff (zit nu op fok!mobile), ben nu aan het sparen voor de nieuwe componenten waar ik ~800 euro voor kwijt ben. Nog ff half jaartje sparen dus.
Kijk ff wat je systeem verbruikt - verbruik i3 + verbruik i5.
Waarom plaats je 'm niet in GAM?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Mday het volgende:
ok moment
hoe ehh
zal ik m noemen
Het ultieme BF3-hardware topic?
BF3 Hardcore specs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Mday het volgende:
ok moment
hoe ehh
zal ik m noemen
Het ultieme BF3-hardware topic?
Is een grapje, Bijvoorbeeld bij de FOK game subforum zie je vol met WoW fok guilds enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Clan? What clan?
Ik speel iig met broertjes, wellicht een maat of 2, verder zie ik wel.
Servers, daar ben ik meer benieuwd naar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |