Welke Xonar heb je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb na een SB Live! en een Creative Audigy 2 en de daarbijhorende driverproblemen in W7 (zijn geen drivers voor dus pech volgens creative) maar eens overgestapt naar een andere. Creative weet mooie dingen te maken, ben er ook lang blij mee geweest.
Nu echter een Asus Xonar met Dolby Live voor pakweg 60 euro, voldoet aan alle fronten prima. Ik hoor de mannetjes om me heen sluipen etc.
Deze creative doet volgens mij ook Dolby Live, maar ik zie dat nergens terugkomen? iig vind ik persoonlijk 150 best veel geld voor een geluidskaart als de concurrentie hetzelfde of zelfs beter doet voor minder dan de helft.
Sennheiser, ik ben er niet kapot van, en al helemaal niet met een ingebouwde mic. Ik zou voor een losse mic en een goede koptelefoon gaan, en gewoon stereo. Die kaart berekent toch alles goed om een ruimtelijk geluid te krijgen. Ben vorig jaar naar idee van mijn vriendin maar een fatsoenlijke koptelefoon gaan uitzoeken, uitgekomen bij een Beyerdynamic DT770Pro monitor koptelefoon voor pakweg 150 euro.
AKG heeft ook wat aardige modellen, Sennheiser, Sony en dergelijke worden allemaal erg duur als je fatsoenlijk geluid wil.
ik weet nog niet of de schelpen OP je oor, of eromheen zijn. OP dus, einde verhaal. veel te irritant. overigens, wat is het verschil van de 333D van hier http://www.alternate.nl/h(...)roduct_code=6173528"e:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
http://www.headsetshop.nl(...)3d-g4me-headset.html
7.1 kanaals
Flinke lijst al!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Mday het volgende:
trailert, op 0:24, bij de killmessages:
http://en.wikipedia.org/wiki/FGM-148_Javelin
We zagen al een recoilles dingske en een RPG-7, maar de Javelin nog niet. Ik denk dat-ie mounted is though. (basis defensie)
1 | http://www.youtube.com/watch?v=Hh4_9B5r8jo&feature=player_detailpage#t=322s |
niet per definitie een bottleneck, maar DX10 is meer een zoethoudertje tov het wat toffere dx11quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef jpjedi het volgende:
Ben benieuwd welke settings ik kan draaien met mijn GTX 285.. DX10 is misschien wel een bottleneck.
Ellende is dat het met die videokaarten ook niet bij te houden is zeg..
Mjah, ik keek uit om een X-Fi te halen tot ik doorkreeg dat je voor het betaalbare model een gecastreerde kaart terug kreeg in tegenstelling tot de vorige modellen van de Audigy-lijn. DD was wel een vereiste eigenlijk, daar 1x ingetrapt met die audigy en onboard was echt geen oplossing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:52 schreef Mday het volgende:
[..]
ik weet nog niet of de schelpen OP je oor, of eromheen zijn. OP dus, einde verhaal. veel te irritant. overigens, wat is het verschil van de 333D van hier http://www.alternate.nl/h(...)roduct_code=6173528&
en die in jouw link?
@SS
overigens goed dat je het zegt dat zo'n asus voor 60 euro ook goed geluid levert. was alweer bang om 150 euro te moeten betalen voor zo'n ding.
Beantwoord, en gisteren mogen spelen met mijn oorplugjes van 60 euro (:')!) en dat was echt BAGGER vergeleken met mijn koptelefoon. Ik heb in mijn leven ook echt teveel koptelefoons versleten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Welke Xonar heb je als ik vragen mag?
Vet trouwens dat je geluid ook zo belangrijk vindt!
Ja en nee. Met die redenatie voldoet een philips koptelefoon van een tientje ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het doet wat het moet doen en met redelijke kwaliteit
niet als je het in prijsklasses verdeelt. Dus; in elke prijsklasse doet ie wat het moet doen met redelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja en nee. Met die redenatie voldoet een philips koptelefoon van een tientje ook.
Leg alvast een schone onderbroek klaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik ben even weg en we zijn gelijk 2 delen verder!Thuis zo even alles goed bekijken.
Met een usb headset nee. Met een 3.5 mm aansluiting heb je beter geluid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef jpjedi het volgende:
Hoe doe je dat dan met een usb headset met geluidskaart en een creative kaart oid? De headset gebruik je dan toch voor al het geluid incl teamspeak? Dan heb je toch niets aan een hi-end soundkaart?
Zo heb ik het nu inderdaad. Maar die headset in de link van alternate toont usb vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Met een usb headset nee. Met een 3.5 mm aansluiting heb je beter geluid.
De bijgeleverde soundcard heeft een usb aansluiting, zonder heb je 2x 3.5 mm aansluiting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo heb ik het nu inderdaad. Maar die headset in de link van alternate toont usb vandaar mijn vraag.
Nee, ik denk dat je dan voor een i5 moet gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef Longcat. het volgende:
Hey jongens,
Denken jullie dat ik BF3 kan handelen op normal? En nee dit is niet kijk mij specs en opschep shit
I3 2,93 GHZ (Quad core)
RAM: 8GB
Ati radeon HD 5700 Series
Fuck >: Moet ik me voeding weer updaten enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je dan voor een i5 moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |