Of erger dat je eerst een engineer aan moet kijken en dan maar hopen dat het werkt, en dan nog moest je medics eerst neerschieten wilde ze een medkit strooien etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
klopt, je hoorde vaak niet eens dat iemand een lift nodig had
Wat werd er precies gezegd? Want er wordt niks mee rnaar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je geluisterd had dan had je het antwoord.
Net voor het filmpje wordt gezegd dat je 64 speler kunt testen en dat dit de trailer voor dat level was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd? Want er wordt niks mee rnaar buiten gebracht.
Die zijn dus niet "hard"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
Plaats de systeemeisen dan ook in op.
En dan mensen janken dat hun PC, net gekocht, te traag is om hem voluit te draaien. Nee dank je.quote:
650 neerleggen voor een kaart die binnen een jaar op pakweg 200 euro zit...quote:
quote:MPORTANT: The supplied Geforce Drivers 267.52 for Geforce GTX 590 will not stop the card from overheating when overclocking. Please use newer versions from the Nvidia website and stay away from 267.52. Otherwise this may happen ...
Benchmark running was 3DMark 11. Settings used during card failure:
GPU Clock @ 772 MHz
GPU VCore @ 1,025 V
Ik moet sowieso nieuwe pc kopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan mensen janken dat hun PC, net gekocht, te traag is om hem voluit te draaien. Nee dank je.
Dolby Live is een godszegen en neem een fatsoenlijke koptelefoon, AKG of Beyerdynamic ofzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef kwaliteit. het volgende:
Binnenkort ff een dikke geluidskaart + headset binnen halen.
had een AKG, sold it. jammer, maar vond dat ding gigaoverpriced voor kwaliteit van bwaaah.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dolby Live is een godszegen en neem een fatsoenlijke koptelefoon, AKG of Beyerdynamic ofzo...
Ik zit te denken aan:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dolby Live is een godszegen en neem een fatsoenlijke koptelefoon, AKG of Beyerdynamic ofzo...
Ik heb na een SB Live! en een Creative Audigy 2 en de daarbijhorende driverproblemen in W7 (zijn geen drivers voor dus pech volgens creative) maar eens overgestapt naar een andere. Creative weet mooie dingen te maken, ben er ook lang blij mee geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan:
- Sennheiser pc g4me 333d;
- Creative Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Serie.
2.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
http://www.headsetshop.nl(...)3d-g4me-headset.html
7.1 kanaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |