Volgens mij wel idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:41 schreef Mday het volgende:
trailer @ 1:45 onderaan Tank HUD: AP Shell?
maw je hebt Armor Piercing maar ook H(igh)E(xplosive) granaten?
ze zeiden wel dat vooraf je vliegtuig uit kan rusten met bommen of AAmissles.
Ik las het ook ergens, maar misschien was het een post van jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef Roces18 het volgende:
meh, ik dat iets van EA . Zal ik vast verkeerd gehoord hebben dan..
en devoertuigen rijden je ook straal voorbij als je om een lift vraagtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Ach ja, op die engineers hoef je anders ook niet te rekenen. Die *** lopen je vaak straal voorbij als je om repairs roept.
`Geloof mij maar. Als ik neit achtervolgd word door raketten dan stop ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en devoertuigen rijden je ook straal voorbij als je om een lift vraagt
Geloof mij maar. Als ik neit achtervolgd word door een tank dan repair ik het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Ach ja, op die engineers hoef je anders ook niet te rekenen. Die *** lopen je vaak straal voorbij als je om repairs roept.
Ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef Longcat. het volgende:
[..]
`Geloof mij maar. Als ik neit achtervolgd word door raketten dan stop ik wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef Longcat. het volgende:
[..]
`Geloof mij maar. Als ik neit achtervolgd word door raketten dan stop ik wel.
Wist je dat het makkelijker is om te googlen ipv het hier te vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wat is de systeemeisen van BF3?.
quote:Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Please note: these are our expected system requirements for Battlefield 3. When EA/DICE releases the official system requirements, we’ll update this page accordingly
Met een commorose is het tenminste echt zichtbaar dat je hulp wil... BC2 was dat betreft aardig fail.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Roces18 het volgende:
klopt, je hoorde vaak niet eens dat iemand een lift nodig had, de maps waren ook veel te klein voor een lift eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een commorose is het tenminste echt zichtbaar dat je hulp wil... BC2 was dat betreft aardig fail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |