Was dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Roces18 het volgende:
Crown Magazine scans komen vast ook vandaag
Crown Magazine heeft vandaag haar hele magazine gewijd aan BF3. Dus iemand zal dat vast inscannen en op internet zettenquote:
ohhhhja dear jebus dat is lang geleden whahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Was in de vorige ook, in desert combat ging je na een tijd vallen uit je vliegtuig ook scheten laten, hilarisch!
Inderdaad, zat je midden in een dogfight en dan kon ik soms de weg naar beneden niet meer vinden. Dus je laat je vliegtuig gewoon vallen, nee gaat die buiten de mapquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Lol,
Geen hoogte limiet voor jets en heli`s. Moet je alleen de weg nog terug kunnen vinden.
Of nog toffer: HALO droppings doen: hoog vliegen, eruit springen, heel squad op je laten spawnen en die mee laten vallen. Door recht vooruit te kijken kon je in BF2 sturen en vooruit vliegen/vallen, recht naar beneden kijken was recht naar beneden vallen. En dan in de laatste tien meter je chute openen met je hele team, dat was pas een strakke actiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, zat je midden in een dogfight en dan kon ik soms de weg naar beneden niet meer vinden. Dus je laat je vliegtuig gewoon vallen, nee gaat die buiten de map> "Soldier, go back to the fight" ofzo hoorde je dan en dan werd je na 10 seconden gedood
oh gods wat was dat tof iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of nog toffer: HALO droppings doen: hoog vliegen, eruit springen, heel squad op je laten spawnen en die mee laten vallen. Door recht vooruit te kijken kon je in BF2 sturen en vooruit vliegen/vallen, recht naar beneden kijken was recht naar beneden vallen. En dan in de laatste tien meter je chute openen met je hele team, dat was pas een strakke actie
Hehehe ja, met de Black Hawk kon je ook goed als spawnpoint fungeren , door boven de basis te circlen en dat op 1000 meter hoogte , iedereen eruit springenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of nog toffer: HALO droppings doen: hoog vliegen, eruit springen, heel squad op je laten spawnen en die mee laten vallen. Door recht vooruit te kijken kon je in BF2 sturen en vooruit vliegen/vallen, recht naar beneden kijken was recht naar beneden vallen. En dan in de laatste tien meter je chute openen met je hele team, dat was pas een strakke actie
Haha, ik speelde eigenlijk alleen Wakequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Mday het volgende:
ja soms werd ik wel simpel van Wake waar ze boven het vliegveld hingen en je zag constant mensen uit de lucht vallen
hadden ze ook andere maps danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Haha, ik speelde eigenlijk alleen WakeEn ze gaan beginnen
(Is het trouwens alleen vandaag nog>? of ook vrijdag weer zo'n q&A)
Geniaal boven WAKE.. geweldig zo`n vliegend spawnpunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hehehe ja, met de Black Hawk kon je ook goed als spawnpoint fungeren , door boven de basis te circlen en dat op 1000 meter hoogte , iedereen eruit springen
Ik miste wel een muziekje in de helicopterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geniaal boven WAKE.. geweldig zo`n vliegend spawnpunt.
Het grappige is dat dit in BC2 dan weer wel kon... Maar in BF3 deelde je dan ook meteen ammo, medkits en repairs uit... Dat ging best hard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:32 schreef jpjedi het volgende:
mooiste vond ik chopperen over mastuur val vlag naar vlag. Iedereen aan boord door de 300 punten.
Totdat EA een patch uit bracht waarbij je alleen nog punten kan krijgen als piloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |