Dat is onzin, het werkt wel maar alleen in IE nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:56 schreef PiRANiA het volgende:
Google maps blokkeert iframes sinds kort.
Ben ik achter gekomen.
1 2 3 4 5 | function updateStatus(frm){ var array = []; alert(frm.tobeprinted.length); for (i = 0; i < frm.tobeprinted.length; i++) if (frm.tobeprinted[i].checked){ |
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Even iets kleins.
Ik heb een lijst met gegevens. Er zit een checkbox op elke regel om deze aan te vinken als je hem wilt verwijderen.
Ik roep met de knop 'delete' vervolgens een javascript op die de text van de status (die in die regel staat vermeld) veranderd naar 'deleted'
Om dit voor elke regel te doen die is aangevinkt gebruik ik t volgende:
[ code verwijderd ]
Maar die tobeprinted (zo heet de checkbox).lenght werkt alleen als ik meer dan 2 regels in mijn lijst heb. Als ik 1 regel heb dan krijg ik een foutmelding dat tobeprinted.lenght leeg is of geen object.
iemand enig idee hoe op te lossen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | for (i = 0; i < frm.elements.length; i++) { var el = frm.elements[i]; if (el.name === 'tobeprinted' && el.checked) { alert(el.value); } } |
1 2 3 | $('input[name="tobeprinted"]:checked').each(function() { alert(this.value); }); |
1 | javascript:var f=document.activeElement.childNodes[1].contentDocument;var c=f.all['MsgID'];var i;for(i=0;i<c.length;i++){c[i].click();} |
1 | javascript:SetCmd(document.msgViewer.CmdDelete.value); |
1 2 3 | <div id="id1"> <h5>Tekst</h5> </div> |
1 | $(this.id).find('h5').text(); |
1 | $("#" + this.id).find('h5').text(); |
Ik zou hem zo doen:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef ursel het volgende:
Geen flauw idee of tie hier moet of bij de buren ([PHP/(My)SQL] voor dummies #94)
Probeer het hier maar.
Ik ben bezig met wat Jquery. Nu weet ik een gegeven ID en wil de tekst van de h5 tag die eronder hangt graag terug zien.
[ code verwijderd ]
Nu dacht ik zelf met de volgende wel er te komen, maar dat klopt dus niet.
[ code verwijderd ]
[EDIT]
Soms niet te snel vragen.
Al opgelost
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 | <?php $("div#" + this.id).find('h5').text(); ?> |
1 2 3 4 5 | <?php $("div#"+this.id+" h5").text(); ?> |
Ahh.. ok, Gaan we wijzigen dan. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hem zo doen:
[ code verwijderd ]
of nog korter:
[ code verwijderd ]
Hoe scherper je je selectors maakt, hoe sneller het performed.
Ik zou het zo doen:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hem zo doen:
[ code verwijderd ]
of nog korter:
[ code verwijderd ]
Hoe scherper je je selectors maakt, hoe sneller het performed.
1 | $("#" + this.id).find('h5').text(); |
Heb ik het dus toch goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:30 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
[ code verwijderd ]
Omdat $() alleen een id meekrijgt, kan jQuery dat zelf optimaliseren. Er wordt dan intern getElementById() gebruikt, en sneller dan dat krijg je het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, toch wel:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:30 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
[ code verwijderd ]
Omdat $() alleen een id meekrijgt, kan jQuery dat zelf optimaliseren. Er wordt dan intern getElementById() gebruikt, en sneller dan dat krijg je het niet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik het dus toch goed.
Even (wss simpele) vraag. Als ik zeg maar wat standaard functies wil maken die ik in een eigen library wil plaatsen, wat moet ik daar exact voor doen. Alleen de js code in een js file plaatsen en daarin functies aanmaken werkt in ieder geval niet.
Include je de javascript file wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Include je de javascript file wel?
Dat is alleen daar omdat wat je wilt matchen geen id heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm, toch wel:
http://stackoverflow.com/(...)d-elements-in-jquery
getElementsByClassName is het snelst, maar ik wist dus niet dat ze in 1.4+ de selection engine hebben aangepast.
Als ik onderstaande 3 aanroep voert die er maar 2 uit. CanBuy niet. Die slaat die gewoon over. Geen melding of iets.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Ehm ik zal zo even kijken maar post de niet werkende functie eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14function alertId(id, donation) {
alert(id);
alert(donation);
}
function canBuy(gold, donation) {
alert(gold);
alert(donation);
}
function DoeMaarWat(gold, donation) {
alert(gold);
alert(donation);
}
ik gok iets met test situatie...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom de fuck heb je 3 exact dezelfde functies met verschillende namen onder elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |