Ik heb gehoord dat dat moet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En tieten! Grote!
Speaking of which, wij gaan ook meeten toch?
zal je verbazen in hoeveel situaties het nuttig blijkt te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is er zo handig aan dat ducttape, waar gebruik je dat voor? Of kan ik beter vragen waarvoor je het niet gebruikt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
zal je verbazen in hoeveel situaties het nuttig blijkt te zijn
Hedde worsten bij voor mij? Bier? Wooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moest vanmiddag boodschappen doen voor m'n ouders dus heb ook gelijk wat LL inkopen gedaan op hun kosten. Handuggggg
Ik neem regenlaarzen, Birkenstocks en All Stars meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef vault_tec het volgende:
Morgen dus ducttape kopenOok kijken welke schoenen ik mee ga nemen
![]()
Slippers. De horror. Ik zag vorig jaar meisjes die vol met hun geslipperde voetje in een loempia met saus gingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Lips het volgende:
Ik doe m'n regenlaarzen aan, neem 2 paar slippers mee en een paar allstars.
Ik moet ze meenemen van Lips, anders gaat t regenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik wilde laarzen meenemen, maar fok dat. Teveel zeulen, en ik ben niet van suiker. Voorspellingen zijn goed.
Dan waren ze hun ogen vergeten te pakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Slippers. De horror. Ik zag vorig jaar meisjes die vol met hun geslipperde voetje in een loempia met saus gingen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moet ze meenemen van Lips, anders gaat t regenen
Nopequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hedde worsten bij voor mij? Bier? Woo
Puik. Wij doen donderdagochtend boodschappen. Ik gok voor mij martiniquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nopeknakworstjes had ik wel. En melk en cornflakes (ontbijt
). Kruidkoek. En morgen misschien bier halen maar ik word niet zo gelukkig van bier. Neem wel een fles witte wijn en een fles rosé mee uit de koelkast hier.
oh god dat vind ik zo lekker hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Puik. Wij doen donderdagochtend boodschappen. Ik gok voor mij martini
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
oh god dat vind ik zo lekker hè.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Slippers. De horror. Ik zag vorig jaar meisjes die vol met hun geslipperde voetje in een loempia met saus gingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |