BIERRRR EN TIETUUHHH!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef friekin_ het volgende:
Kom maar op met mannenonderwerpen dan.
Jenever.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben nu al een paar jaar straight edge en mag van vrouwlief op lowlands dronken worden. Wat is sterk, makkelijk weg te drinken en niet al te duur?
Gaat het over vibrators, weer niet goed...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef WalterSobchak het volgende:
Het lijkt hier ineens wel ladiesnight. Wat een kippenhok.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh, het moet ook bij je sneakerboiiiii rep passen? Zeg dat dan.
Moeten we dan ook voor je gaan zingen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 Nachtjes dan ben ik jaaaaaaaaaarrrrig![]()
![]()
sorry dat ga ik vergeten, ik ben dan dronken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 Nachtjes dan ben ik jaaaaaaaaaarrrrig![]()
![]()
Ik heb geen flauw idee wat een vent met een goede sneakercollectie drinkt. Water?quote:
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat een vent met een goede sneakercollectie drinkt. Water?
Vorig jaar zeker weten welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
8 liter.
Trouwens. Kun je in de campingstore ook batterijen kopen mits nodig?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga slapen, voorslapen. Anders houd ik het niet vol want kon de afgelopen drie dagen niets doen vanwege m'n moeheid.Ciaoooo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Pindakaaz het volgende:
Welke leeftijd heeft de oudste LowFOK!ker hier eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
Noobcomment:Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef vault_tec het volgende:
Martini wat ik lekker vind is best goedkoop![]()
![]()
Had een budget van 20 euro dus worden 4 flessen martini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |