Das ook wel weer waar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Och als het alleen vandaag is valt het nog mee..
Oh shit ja. Die is een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdomme, ben je me net voor, en ik had nog wel zo'n mooie TT
"Rhu's koortsige ijldromen!"
Sterkte Rhuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik baal wel zo hard! Nu zit ik vast in dit gehucht met als enige om te doen boodschappen met mn schoonmoeder en de batterij van mn mobiel is ook al leeg nu dus ook geen internet meer! Dag snif
Wat ken je me toch goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Q wil wel even krabben denk ik. Of KT.
heb je n keer sjansquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n muggenbult is echt een hele plakkaat geworden
En er was een rare nare vieze conducteur in de treinGelukkig moest ik er al na 5 minuten uit. Voor de trein vertrok zat ie al glimlachend naar me te kijken, echt vijf minuten lang. Toen ging ie controleren en toen ie m'n chip teruggaf hield ie 'm vrij lang nog vast en raakte ie m'n vingers aan. En knipogen.
![]()
![]()
Snel uitstappen, liep ik over het perron, stapte ie nog half uit de trein om me een fijne avond toe te wensen met zo'n rare grijns.
Ik voel me vies
IK GA AL! sluit aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
En wil er hier misschien iemand mee naar het verjaardagsfeestje van BNN op 1 september?
Ik heb nieuwe vrienden nodig
Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
En wil er hier misschien iemand mee naar het verjaardagsfeestje van BNN op 1 september?
Ik heb nieuwe vrienden nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |