abonnement Unibet Coolblue
pi_100936596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:31 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ik ben juist aan het afbouwen op de vrijdagochtend. Mijn vingers rusten in het weekend. :)
Ik doe mijn beste werk in de ochtenden, vrijdagen zijn geen uitzondering ;)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_100965088
FH, waar ben je? Alweer thuis? Hoe is het gegaan?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100966316
Ja! Thuis! Eergisteren! Gisterochtend even de kinderen verrast op school en ik kwam erachter dat een moeder van een vriendje van de middelste 5 weken terug hetzelfde had gehad (maar is een stuk verder achterop geraakt; motoriek loopt nog niet lekker en ze moet nog vaak zoeken naar woorden); echt bizar toeval....

Anyway: gisterochtend naar huisarts geweest en even MRSA laten checken (komt ergens volgende week). Dinsdagochtend naar de neuroloog en dan eens verder kijken wat de bedoeling is. Het was best een drukke dag gisteren en vandaag is ook niet echt rustig met van allerlei boodschappen/inkopen.

Schoolboeken voor de oudste zijn inmiddels besteld (het vervelende is dat ik de borg nog niet kan betalen, want telefoon is gestolen en daarmee kan ik de betaalcodes binnenkrijgen (ING-codes). Er wordt momenteel dus niets betaald, behalve met pin :'). We zien wel of dat allemaal lukt.

Gisterochtend naar de Trombosedienst geweest en daar mag ik maandag weer langs, omdat we in NL een ander middel gebruiken om de stolling vast te houden. De hoeveelheid van het middel wordt dus nog bepaald de komende week.

Van m'n collega's een mooie bos bloemen gekregen (al is die voor m'n vrouw, want ik geef 'r niet zo om :') :P ) en voor de rest wat kaarten. Leuk :)

Best druk als je op zo'n schoolplein op komt lopen, want iedereen vraagt zich af hoe het gaat.

Naja, dat was het een beetje nu :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_100966627
Mooi dat je weer op eigen bodem bent ^O^
pi_100966960
Welkom thuis, FH!

Wat betreft ING: Als ik het goed heb, kan je in 'mijn ING' het telefoonnummer aanpassen voor je TAN-codes, onder Instellingen en gegevens.

quote:
Bent u uw mobiele telefoon kwijt waarop u TAN-codes ontvangt? Of wilt u uw mobiele nummer wijzigen? Volg dan onderstaande stappen.
Blokkeer uw TAN-functie
Uit veiligheidsoverwegingen moet u uw TAN-functie in Mijn ING blokkeren. Na blokkade zijn overschrijvingen naar rekeningen van uzelf of anderen niet meer mogelijk.
Haal uw activeringscode op
Binnen 5 werkdagen na blokkade van uw TAN-functie ontvangt u per post het afhaalbericht voor uw activeringscode. Hierin staat bij welk ING-kantoor of postkantoor u de activeringscode kunt ophalen. Dit kan tot 6 weken nadat u het afhaalbericht heeft ontvangen. Woont u in het buitenland, dan krijgt u uw activeringscode thuisgestuurd.
Wijzig uw mobiele nummer en activeer uw TAN-functie
Voer uw (nieuwe) mobiele nummer en de activeringscode in om uw TAN-functie te activeren.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100967051
Welkom terug Five! *O*
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:01:15 #182
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_100969540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom terug Five! *O*
Wat ^^ gezegd wordt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_100970667
Ja, sommige topics...... :|W
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100970817
quote:
Ik stopte al met lezen bij "100% Dutch". Een partij telefoons voor de Nederlandse markt in Oostenrijk? Gebeurt niet.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_100982313
Zo, terug van een weekje vakantie. En nu is m'n magnetron stuk :{
pi_100982998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:33 schreef Light het volgende:
Zo, terug van een weekje vakantie. En nu is m'n magnetron stuk :{
Ach, weet je, je kan ook terug van vakantie komen met een bloedpropje in je hersenen, dus er zijn ergere dingen ;)

Maareh, welkom terug natuurlijk. Waar ben je geweest en heb je het naar je zin gehad?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100983316
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:56 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ach, weet je, je kan ook terug van vakantie komen met een bloedpropje in je hersenen, dus er zijn ergere dingen ;)

Maareh, welkom terug natuurlijk. Waar ben je geweest en heb je het naar je zin gehad?
Naar de Alpen, Duitsland, Frankrijk en Zwitserland. Was een korte vakantie (5 dagen), en erg geslaagd :)
pi_101030382
Goedemorgen!
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_101030425
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 06:48 schreef JumpingJacky het volgende:
Goedemorgen! [ afbeelding ]
Al die vrolijke maandagmorgen mensen :(
Even a broken clock is right twice a day.
pi_101030572
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_101030867
Goedemorgen.

Alleen even nog de ochtend werken, dan naar huis, inpakken en morgenochtend vliegen naar Budapest. Eindelijk een paar dagen vakantie *O*
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:35:57 #193
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_101030910
Mogguh!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_101031750
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:31 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.

Alleen even nog de ochtend werken, dan naar huis, inpakken en morgenochtend vliegen naar Budapest. Eindelijk een paar dagen vakantie *O*
Geniet van je vakantie :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_101037986
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:39 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Geniet van je vakantie :Y
Dankje. Begint al goed...ben net thuis en kan verder werken. Moet nog een beroepschrift afmaken, klant kwam vandaag met nieuwe informatie. Leuk man, die last-minute deals altijd :(
pi_101038193
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dankje. Begint al goed...ben net thuis en kan verder werken. Moet nog een beroepschrift afmaken, klant kwam vandaag met nieuwe informatie. Leuk man, die last-minute deals altijd :(
Ik heb mijn maandagmorgen doorgebracht met een lekkere ijs-koffie-ding en weinig werk verzet. Baas boven baas :Y
Even a broken clock is right twice a day.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 13:36:50 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101038195
Het is al middag he... mooi
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101038444
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:36 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Ik heb mijn maandagmorgen doorgebracht met een lekkere ijs-koffie-ding en weinig werk verzet. Baas boven baas :Y
Ja, ik ga ook zo maar langs de Starbucks hier. Net nieuw geopend op station Groningen. Frappuccino :9 :9~
pi_101039653
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook zo maar langs de Starbucks hier. Net nieuw geopend op station Groningen. Frappuccino :9 :9~
Haha, zelfde hier :Y
Soms moet je gewoon even lekker genieten. Het werk blijft ook altijd wel komen, of je er nou bent of niet. Gelukkig zijn de maandagochtenden hier traag dus kan ik het veroorloven om weinig te doen.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_101040554
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Haha, zelfde hier :Y
Soms moet je gewoon even lekker genieten. Het werk blijft ook altijd wel komen, of je er nou bent of niet. Gelukkig zijn de maandagochtenden hier traag dus kan ik het veroorloven om weinig te doen.
Ik vind het ook geen probleem om het werk hier af te maken, het is gewoon een harde deadline. Ik heb alleen m'n vriendin net opgehaald van het station, straks klaarmaken om richting Buda te gaan. Moet nog pakken en alles, last-minute dus :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')