Ja zo gaat het wel ongeveer ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus als je vraagt "Hey Chloroform, neuken?" zegt ze dan "altijd" "Ja, ik ben aardig, ik wil wel neuken met Ludo." ?
Je kent me duidelijk nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
Yvonne mag ik een vraag stellen, ben je samen met Knetterkrankjorum gaan stappen ofzo en beide dronken terug gekomen? Want je bent niet in je normale doen.
Jij bent serieus dertien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat duurt zaterdag nog vier jaar. Kan het niet gewoon nu?
Ik ben iemand die vindt dat mensen eens wat beter op moeten letten tijdens Nederlands.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef SawIt het volgende:
Chloroform, ben jij zo'n iemand die vind dat iemand jouw respect moet winnen?
Vindtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef SawIt het volgende:
Chloroform, ben jij zo'n iemand die vind dat iemand jouw respect moet winnen?
Ja vind je het gek? Ik ben nog zo'n beginnelingetje uit 2010 met 16k postsquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben iemand die vindt dat mensen eens wat beter op moeten letten tijdens Nederlands.
Zijn jullie tweelingen ofzo?quote:
Heldin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben iemand die vindt dat mensen eens wat beter op moeten letten tijdens Nederlands.
Alstublieftquote:
Ok puikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
Chloroform is altijd aardig tegen mij.
Dat zeggen ze ja.quote:
Eh.quote:
Wat doe ik fout. Geloof ik valt mijn aantal spellingsfouten wel mee.quote:
Chatroulette trollen met Peper Pijpers video, dat zou pas mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef SawIt het volgende:
Chatroulette trollen met Lamon's video, te mooi
Niks mis mee.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet rood, dat zie je toch.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had je ouder ingeschat. Ik heb een broertje van dertien en jij bent... redelijk anders.
Faux., ga slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat doe ik fout. Geloof ik valt mijn aantal spellingsfouten wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |