Heldin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben iemand die vindt dat mensen eens wat beter op moeten letten tijdens Nederlands.
Alstublieftquote:
Ok puikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben iemand die vindt dat mensen eens wat beter op moeten letten tijdens Nederlands.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
Chloroform is altijd aardig tegen mij.
Dat zeggen ze ja.quote:
Eh.quote:
Wat doe ik fout. Geloof ik valt mijn aantal spellingsfouten wel mee.quote:
Chatroulette trollen met Peper Pijpers video, dat zou pas mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef SawIt het volgende:
Chatroulette trollen met Lamon's video, te mooi
Niks mis mee.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet rood, dat zie je toch.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had je ouder ingeschat. Ik heb een broertje van dertien en jij bent... redelijk anders.
Faux., ga slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat doe ik fout. Geloof ik valt mijn aantal spellingsfouten wel mee.
Nee, ik denk dat dat een bugje is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, ik zag het. Alleen heb je geen tagje, kan dat kloppen?
Oh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat een bugje is.
Psst, hij zegt dat ie niet rood isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, ik zag het. Alleen heb je geen tagje, kan dat kloppen?
DAT BOEIT ME NIETquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psst, hij zegt dat ie niet rood is
En dit inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psst, hij zegt dat ie niet rood is
Bijna, het nummer van Adele is nog niet afgelopenquote:
Draai je echt alleen maar Adele of Guus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bijna, het nummer van Adele is nog niet afgelopen
Bedtijd jongen, je hoort het van mama Chloro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bijna, het nummer van Adele is nog niet afgelopen
Ja. Maar vooral Adele.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Draai je echt alleen maar Adele of Guus?
Straks pakt ze m'n iPod afquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bedtijd jongen, je hoort het van mama Chloro.
Pas op dat je je Playbod-overtrekset niet vies maakt.quote:
Goeie, ik ga dat zo ook even doen.quote:
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
Faux jonge je bent nog een kind, ga gewoon buitenspelen met vrienden ofzo in plaats van constant op internet te zittenmijn ouders hadden me sowieso al vermoord als ik op m'n 13e meer dan n uur per dag op de computer zat
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
Faux jonge je bent nog een kind, ga gewoon buitenspelen met vrienden ofzo in plaats van constant op internet te zittenmijn ouders hadden me sowieso al vermoord als ik op m'n 13e meer dan n uur per dag op de computer zat
Haha Chloro maakte een typfoutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas op dat je je Playbod-overtrekset niet vies maakt.
...of om half 2 's nachtsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
Dat is voor straks, nu ga ik ff rukken achter mijn pcquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shit.quote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Lotte. het volgende:
Gaat iemand anders ook nog morgen naar walibi?
Het is Faux. En ik heb zoals elke FOK!ker geen vrienden dus zit de hele dag binnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
QFT (Quote for typoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |