En dit inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psst, hij zegt dat ie niet rood is
Bijna, het nummer van Adele is nog niet afgelopenquote:
Draai je echt alleen maar Adele of Guus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bijna, het nummer van Adele is nog niet afgelopen
Bedtijd jongen, je hoort het van mama Chloro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bijna, het nummer van Adele is nog niet afgelopen
Ja. Maar vooral Adele.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Draai je echt alleen maar Adele of Guus?
Straks pakt ze m'n iPod afquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bedtijd jongen, je hoort het van mama Chloro.
Pas op dat je je Playbod-overtrekset niet vies maakt.quote:
Goeie, ik ga dat zo ook even doen.quote:
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
Faux jonge je bent nog een kind, ga gewoon buitenspelen met vrienden ofzo in plaats van constant op internet te zittenmijn ouders hadden me sowieso al vermoord als ik op m'n 13e meer dan n uur per dag op de computer zat
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
Faux jonge je bent nog een kind, ga gewoon buitenspelen met vrienden ofzo in plaats van constant op internet te zittenmijn ouders hadden me sowieso al vermoord als ik op m'n 13e meer dan n uur per dag op de computer zat
Haha Chloro maakte een typfoutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas op dat je je Playbod-overtrekset niet vies maakt.
...of om half 2 's nachtsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
Dat is voor straks, nu ga ik ff rukken achter mijn pcquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shit.quote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Lotte. het volgende:
Gaat iemand anders ook nog morgen naar walibi?
Het is Faux. En ik heb zoals elke FOK!ker geen vrienden dus zit de hele dag binnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
QFT (Quote for typoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |