Mishu is degene die het organiseert, die zegt dat het in Amsterdam is, dus het is in Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen defintief besluit.
Datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mishu is degene die het organiseert, die zegt dat het in Amsterdam is, dus het is in Amsterdam.
Alle volgende posts over andere locaties moeten dan maar verwijderd worden door de mods
Doen we dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mishu is degene die het organiseert, die zegt dat het in Amsterdam is, dus het is in Amsterdam.
Alle volgende posts over andere locaties moeten dan maar verwijderd worden door de mods
17 september. Fixed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Northside het volgende:
Iets voor de volgende tt dan? R&P meeting Amsterdam?
Kunnen we in #2 gaan kibbelen over de exacte datum.
Gaan we de datum laten afhangen van het feit of Maanvis wel of niet kan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Weet je zeker dat maanvis dan kan?
De aanwezigheid van MeraViglioSa zou wel eens gelinkt kunnen zijn aan de aanwezigheid van Maanvis. Zoiets werd in ieder geval naar voren gebracht in een vorige post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
Gaan we de datum laten afhangen van het feit of Maanvis wel of niet kan?
Lijkt mij niet verstandig om dit van specifieke mensen af te laten hangen maar goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Northside het volgende:
[..]
De aanwezigheid van MeraViglioSa zou wel eens gelinkt kunnen zijn aan de aanwezigheid van Maanvis. Zoiets werd in ieder geval naar voren gebracht in een vorige post.
Het staat op internet dus het is waar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Northside het volgende:
[..]
De aanwezigheid van MeraViglioSa zou wel eens gelinkt kunnen zijn aan de aanwezigheid van Maanvis. Zoiets werd in ieder geval naar voren gebracht in een vorige post.
Kom kom, het was een grapje. Het is vrijdagmiddag, niet zo serieus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
Lijkt mij niet verstandig om dit van specifieke mensen af te laten hangen maar goed.
Weet ik veel ik kom net binnenzetten man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Kom kom, het was een grapje. Het is vrijdagmiddag, niet zo serieus.
Regel een slaapplaats.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef seasushi het volgende:
Ik wil evt. wel komen maar moet dan om een uurtje of 9 uiterlijk weer weg om ng thuis te kunnen komen.. (Ik woon aan het eind van het zandpad in de achterhoek)
De aanmeldingen stromen binnen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Woussie1987 het volgende:
Nog een maandje en het is dan zover
Ja, je hebt mij er ook 2 keer bijgezet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |