Organiseer het dan maar zelf. Ik zie het topique 'Rottumerplaat R&P meeting' wel tegemoet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom altijd Amsterdam dat vind ik pas afgezaagd, doe een lekker rustig plaatsje ofzo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Organiseer het dan maar zelf. Ik zie het topique 'Rottumerplaat R&P meeting' wel tegemoet!
Je hebt Park & Ride plekken. 7 euro voor een dag parkeren + 2 kaartjes voor het openbaar vervoer gratis erbij. Moet je wel voor een bepaalde tijd weer je auto ophalen anders kost het je opeens 20 euro.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Je daar kom ik langs, maar vraag me af of de auto wel een verstandig idee is op een zaterdag in Amsterdam.
Is het ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Park and ride? klinkt als een afwerkplek
Ok, leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom (heb wel al het topic een tijdje gevolgd), maar de mensen hier spreken mij wel aan dus zet mij voorlopig maar op de misschien lijst if possible![]()
Leuk idee though!![]()
De afstand is voor mij iig te doen (Schagen-A'dam)
Thnx!quote:
Doe ik ook, zo zwemmen in de zeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon van je huwelijksreis genieten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Godshand het volgende:
Hmm, deelnemer moet maar even gevraagd worden, anders ben ik de oudste met mijn 35
Er is het hele topic al over gediscussieerd en de meeting wordt in Amsterdam gehouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Godshand het volgende:
Waarom doen we gewoon niet eens het gezellige Leiden? Kunnen we meteen daar de STA Leiden meet houden
Afhankelijk van waar het gehouden wordt kom ik ook wel en 17 september ben ik ook alweer 35.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, deelnemer moet maar even gevraagd worden, anders ben ik de oudste met mijn 35
yvonne is 38 dus die zal wel de oudste zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar het gehouden wordt kom ik ook wel en 17 september ben ik ook alweer 35.
Volgens mij was er geen defintief besluit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er is het hele topic al over gediscussieerd en de meeting wordt in Amsterdam gehouden.
Nah.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Godshand het volgende:
Waarom doen we gewoon niet eens het gezellige Leiden? Kunnen we meteen daar de STA Leiden meet houden
Volgens mij zijn alle "aanwezigen" akkoord met Amsterdam en de "misschien aanwezig" ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen defintief besluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |