Yeap want vlak voor de meet word ik 25quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben 24, hoor ik dan bij de jongste mensen?
En ik kom niet met de reden dat ik eenzaam ben, ik kom gewoon voor de gezelligheid
Ja, ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Woussie1987 het volgende:
Gaan er ook nog wat vrouwen naar de meeting? Moet wel natuurlijk een beetje 50/50 zijn he
Nee op Fok! zitten geen vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Woussie1987 het volgende:
Gaan er ook nog wat vrouwen naar de meeting? Moet wel natuurlijk een beetje 50/50 zijn he
Correct.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Witbaard het volgende:
Maarrr, wat zijn de plannen dan?
Vondelpark:
-> Jeugd gaat voetballen/spelen
-> Ouderen houden toezicht en drinken bourbon/jenever
Terrasje pakken:
-> Één grote tafel(?), gewoon allemaal drinken.
Sorry, maar wordt mogelijk mijn eerste meet, ben benieuwd hoe het in z'n werk gaat.
Misschien zijn er wat Fokkers die hun zus meenemen? Of een Fokker die niet zonder verpleegster los rond mag lopen?quote:
Ook dit is juist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Northside het volgende:
Ik dacht dat de focus op alcohol zou liggen.
Ik kom met beidequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat Fokkers die hun zus meenemen? Of een Fokker die niet zonder verpleegster los rond mag lopen?
Wat vind jij leuk dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Woussie1987 het volgende:
Zal wel leuk zijn, neem in ieder geval je leuke zus mee
Ik neem je zus meequote:
Je mag komen hoor...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef MissyA het volgende:
Hoi Mensen
Lijkt me ook leuk ben net nieuw hier heb nog nie veel gereageerd maar lijkt me leuk idee mag ik ook komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |