Maar jij vindt iedereen toch engquote:
Je daar kom ik langs, maar vraag me af of de auto wel een verstandig idee is op een zaterdag in Amsterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Ik kom uit Deventer das wel redelijk in de buurt
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar jij vindt iedereen toch eng
Ok... Dus je komt niet?quote:
Dan heb ik er niks aanquote:
Omdat het de 100 miljoenste post wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom staat dat in godsnaam overal
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef MissVanity het volgende:
Geen sc neeKunnen we je overhalen om naar de meet te komen?
Dat idee krijg ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Maareh die meeting
Dacht dat dit slowchat was van R&P
Ach, als het geen Utrecht is, willen de Fok! boeren niet komen....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook.
Een meet is een leuk idee, ik ben altijd voor maar als dit topic (en het volgende deel zo te zien) SC blijft, dan issie dicht.
Ik wil wel Amersfoort voorstellen, lekker dicht in de buurt voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, als het geen Utrecht is, willen de Fok! boeren niet komen....
Dus gaan ze dan maar SC...
Zolang er maar bier is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wil wel Amersfoort voorstellen, lekker dicht in de buurt voor mij.
Amsterdam is toch overrated en ik begin het stomvervelend te vinden aangezien al mijn buitenlandse collega's ook altijd naar amsterdam moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |