Het kon toch eigenlijk ook niet anders héquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
Dit waren de meest ergste verspilde 10 minuten van m'n leven.
Zit ik naar een kind te kijken dat knoeit met z'n eten
Ik had in die 10 minuten ook mensen kunnen bannen bvquote:
Mooi hèquote:
Das idd minderquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had in die 10 minuten ook mensen kunnen bannen bv
Vond je het niet senueelquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
Dit waren de meest ergste verspilde 10 minuten van m'n leven.
Zit ik naar een kind te kijken dat knoeit met z'n eten
Dat wil je nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:28 schreef kwaliteit. het volgende:
Waar kan ik dit terug kijken, zit nu op mobile.
Nee, senueel vond ik het nietquote:
Dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Matigjes weer, uiteraard mensen die andere namen aannemen om zo de grappenmaker uit te hangen. Beetje voorspelbaar hè
niks nieuws aan toch. beetje jammer dat er mensen zijn die hun cam ook aan plempenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Matigjes weer, uiteraard mensen die andere namen aannemen om zo de grappenmaker uit te hangen. Beetje voorspelbaar hè
Ach, zo lang je hem maar uitplempt als TS pepers gaat eten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:30 schreef utopie het volgende:
[..]
niks nieuws aan toch. beetje jammer dat er mensen zijn die hun cam ook aan plempen
en toch kijken hequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef Swomp het volgende:
Oh wat zijn we toch grappig met onze geluids fragmenten en foto's en filmpjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |