Omdat je mening niet onderbouwd is, bestaat uit één regel en je gelijk begint met "simpele zielen" en 'quote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom werd mijn topic gesloten? Jezus, alle topics gaan toch over de mening van de topicstarters.
Kort maar krachtig.quote:Op zondag 11 september 2011 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mening niet onderbouwd is, bestaat uit één regel en je gelijk begint met "simpele zielen" en ''.
Ja maar die zijn vanuit een ander oogpunt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast lopen er meer dan genoeg topics over 9/11.
En een betere OP. Nogmaals; als je gelijk begint om mensen met een andere mening weg te zetten als 'simpele zielen' terwijl je geen enkele moeite doet om je eigen mening wel te onderbouwen dan wordt het gewoon niks.quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een ander oogpunt.
Hint: het begint met een 'B' en eindigt op 'agger'. Rara, wat is het?quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey ik zie dit topic nu pas maar ff een vraafje
honden op verboden plaatsen
waarom was deze eigenlijk dicht?
Reden staat duidelijk in de sluitpost toch?quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hey ik zie dit topic nu pas maar ff een vraafje
honden op verboden plaatsen
waarom was deze eigenlijk dicht?
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reden staat duidelijk in de sluitpost toch?
Alle posts behalve de OP wegdoen dus?quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.
als je het zo stelt dan is mijn punt een beetje onhandig misschien.quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle posts behalve de OP wegdoen dus?
Het baggert in zijn eigen topic, waarom zouden we dan moeite doen het schoon te houden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel een zwaktebod. Bagger opruimen en open ermee.
ban!quote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het baggert in zijn eigen topic, waarom zouden we dan moeite doen het schoon te houden.
In jou geval lijkt het me verstandig gewoon van het 'nieuw topic'-knopje af te blijven.quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Junkie8 het volgende:
Swarmahoer closed veels te snel topics alleen als hem het niet bevalt, hij denkt een beetje te veel aan zichzelf, mssichien kan hij wat minder topics sluiten, het is bloedirritant als je een topic opent en als hij het als eerst leest is het doei topic
EDIT: 7/10 van me topics zijn gesloten door hem.
Oké. Maar dan ook in het algemeen, ik zie hem alleen maar posten in de term "Slecht topic"quote:Op zondag 11 september 2011 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In jou geval lijkt het me verstandig gewoon van het 'nieuw topic'-knopje af te blijven.
Opruimslotje.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste Ludo,
Waarom sluit je dit Complot denkers (op hyves) ?
gr gr P_z
Ik denk dat van alle ideeën die ik op FOK! heb gelezen, deze in de top 5 van de slechtste staatquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Snuwerd het volgende:
Kom op, dat is een prachttopic.
Overigens heb ik een vraagje en ik geloof dat ik m hier moet stellen: mogen er topics geopend worden over andere topics uit KLB?
Ik wil een topic openen met een spel: "Meent ie dat nou?" Waarin mensen posts van anderen mogen aandragen om daarna te bepalen of het een trollpost is of niet. Of moet dat per se in een ander forum?
Oh Hyvestopic is schijnbaar niet gesloten.
hm, misschien ben ik te liefquote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat van alle ideeën die ik op FOK! heb gelezen, deze in de top 5 van de slechtste staat
Van mij hoeft het niet zo. Nodigt alleen maar uit om te gaan zitten trollen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Snuwerd het volgende:
Kom op, dat is een prachttopic.
Overigens heb ik een vraagje en ik geloof dat ik m hier moet stellen: mogen er topics geopend worden over andere topics uit KLB?
Ik wil een topic openen met een spel: "Meent ie dat nou?" Waarin mensen posts van anderen mogen aandragen om daarna te bepalen of het een trollpost is of niet. Of moet dat per se in een ander forum?
Oh Hyvestopic is schijnbaar niet gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |