Misschien wel een knus kamertje in het Ronde Huis.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik denk nog na over een goede OP. Niet dat het er ook maar iets toe doet in een slow-chat...
De vakantie van Lambiekje en Bankfurt? Fietsen in het Zwarte Woud, grotten verkennen in de Ardeche of toch die tienertour door Friesland?
Ik denk dat ze een kamertje geboekt hebben in het Bilderberg in Rotterdam....!quote:
Toch wel microchips op biologische basis die via genetische manipulatie al in de embryo groeien, hoop ik hè? Ik heb daar namelijk een patent op en als jij die gaat produceren dan stroomt de doekoe binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Gray het volgende:
Voor mij geen vakantie overigens. Ben keihard bezig de wereld te veroveren met m'n microchips!
Pfff, ik patenteer gewoon de methode, kan je alsnog fluiten naar je geld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Toch wel microchips op biologische basis die via genetische manipulatie al in de embryo groeien, hoop ik hè? Ik heb daar namelijk een patent op en als jij die gaat produceren dan stroomt de doekoe binnen.
En gaatjes zijn er om gevuld te worden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Fledderjon het volgende:
't zou een gat in de markt zijn; BNW vakantie park!
Vet. Ik heb zo al 6 attractie-ideeën...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Fledderjon het volgende:
't zou een gat in de markt zijn; BNW vakantie park!
Wat een mooi contrast hoe hij spreekt van liefde en perfectie omringd met menselijk afval.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Fledderjon het volgende:
Philosophy 101.
"When you go to the toilet, shit disappears."
Nooit gezien, al ben ik er wel achter dat televisie voor mij persoonlijk niet goed was. Ik kijk al 2 jaar geen televisie meer, heb zelfs geen aansluiting op mijn tv, en ben sindsdien een stuk actiever, creatiever en gelukkiger geworden. Dit zal vast niet voor iedereen zo zijn, maar toch zeg ik: probeer eens 2 weken tot een maand geen televisie te kijken en zie wat het met je doet. En dan bedoel ik ALLE televisie, dus ook geen voetbalwedstrijden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef Fledderjon het volgende:
Iemand trouwens bekent met Charlie Brooker?
Geweldige BBC 4 serie: 'How Television Ruined Your Life'
ep. 1 'FEAR'
"Love is: You see perfection in imperfection itself, and that is how we should learn to see the world."quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat een mooi contrast hoe hij spreekt van liefde en perfectie omringd met menselijk afval.
Ik kijk soms wel voetbalwedstrijdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Nooit gezien, al ben ik er wel achter dat televisie voor mij persoonlijk niet goed was. Ik kijk al 2 jaar geen televisie meer, heb zelfs geen aansluiting op mijn tv, en ben sindsdien een stuk actiever, creatiever en gelukkiger geworden. Dit zal vast niet voor iedereen zo zijn, maar toch zeg ik: probeer eens 2 weken tot een maand geen televisie te kijken en zie wat het met je doet. En dan bedoel ik ALLE televisie, dus ook geen voetbalwedstrijden.
Ach, de Romeinen keken ook naar christenen die voor de leeuwen gegooid werden. Spanjaarden kijken naar bloedende stieren en paarden. Jij kijkt naar voetbal. Ieder zijn zinloos tijdverdrijf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
Ik kijk soms wel voetbalwedstrijden![]()
Mijn moeder zette me vanaf m'n eerste tot m'n tweede voor de tv omdat ik dan ophield met huilen. Toen ik twee was bedacht ze zich dat ik misschien wel honger had omdat ik zo snel groeide en ging ze me er ook maar bij voeden. Ben vanaf m'n eerste verslaafd geweest aan televisie. Ruim 20 jaar later zo goed als zonder, al kijk ik nog steeds graag films en series.quote:Verder is het wel frappant dat zoiets als 'how tv ruined your life' vooral erg leuk is als je inderdaad zoveel televisie hebt gezien dat je je eraan kunt relateren(ik heb de smileys ontdekt!) Maar het geeft een genuanceerder beeld over het 'waarom' dan menig mind control verhaal. (ik wilde er nog een topic over maken)
Censuur? Welk censuur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef Fledderjon het volgende:
*kuch* censuur op basis van bureaucratische compartimentalisatie! *kuch*
@ Gray
Awesomequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef dadgad het volgende:
De zomervakantie van een doorgewinterd complotter.
De muur wordt behangen met Hawaiaanse palmboom posters en de woonkamervloer omgetoverd tot zandbak. Boerenkool gaat van het menu en wordt vervangen door fruitcocktails en exotische visgerechten. Op het balkon wordt een kinderbad geplaatst. De slaapkamer wordt beschikbaar gesteld aan een vrouwelijke inboorling die tegen gratis verblijf haar exotische kunstjes mag beoefenen, koken, dansen, zingen en bij tijden een intiem avontuurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |