abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100772969
Ik denk nog na over een goede OP. Niet dat het er ook maar iets toe doet in een slow-chat...

De vakantie van Lambiekje en Bankfurt? Fietsen in het Zwarte Woud, grotten verkennen in de Ardeche of toch die tienertour door Friesland?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100773155
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik denk nog na over een goede OP. Niet dat het er ook maar iets toe doet in een slow-chat...

De vakantie van Lambiekje en Bankfurt? Fietsen in het Zwarte Woud, grotten verkennen in de Ardeche of toch die tienertour door Friesland?
Misschien wel een knus kamertje in het Ronde Huis. O+
pi_100773308
Voor onderzoek dan he! :(
pi_100773336
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef Gray het volgende:
Voor onderzoek dan he! :(
Ik denk dat ze een kamertje geboekt hebben in het Bilderberg in Rotterdam....!
pi_100773897
Voor mij geen vakantie overigens. Ben keihard bezig de wereld te veroveren met m'n microchips! 8-)
pi_100774177
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Gray het volgende:
Voor mij geen vakantie overigens. Ben keihard bezig de wereld te veroveren met m'n microchips! 8-)
Toch wel microchips op biologische basis die via genetische manipulatie al in de embryo groeien, hoop ik hè? Ik heb daar namelijk een patent op en als jij die gaat produceren dan stroomt de doekoe binnen.
pi_100774291
Ik ga trouwens wel op vakantie, maar twijfel nog. Het wordt OF New York zodat ik eindelijk die schaduwen eens kan gaan opmeten, OF de Noordpool om op Nazi-jacht te gaan.
pi_100774324
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Toch wel microchips op biologische basis die via genetische manipulatie al in de embryo groeien, hoop ik hè? Ik heb daar namelijk een patent op en als jij die gaat produceren dan stroomt de doekoe binnen.
Pfff, ik patenteer gewoon de methode, kan je alsnog fluiten naar je geld. ~O>
pi_100774384
't zou een gat in de markt zijn; BNW vakantie park!
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
so it must have been scorpions.
pi_100774431
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Fledderjon het volgende:
En gaatjes zijn er om gevuld te worden!
pi_100774856
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Fledderjon het volgende:
Vet. Ik heb zo al 6 attractie-ideeën...

Een achtbaan naar het midden van de aarde!
Een spookhuis in het WTC, dat er hologramvliegtuigen op je afkomen!
etc.
etc.
pi_100775066
Ik mis Oompaloompa trouwens al een tijd. Zou ze een sabbatical hebben, ergens waar geen internet is?
pi_100775333
Philosophy 101.

"When you go to the toilet, shit disappears."

I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
pi_100775868
Iemand trouwens bekent met Charlie Brooker?

Geweldige BBC 4 serie: 'How Television Ruined Your Life'.

ep. 1 'FEAR'

ep. 2 'THE LIFECYLCE'

ep. 3 'ASPIRATION'

ep. 4 'LOVE'

ep. 5 'PROGRESS'

[b] ep. 6 'KNOWLEDGE'

[ Bericht 8% gewijzigd door Fledderjon op 15-08-2011 23:37:14 ]
pi_100776242
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Fledderjon het volgende:
Philosophy 101.

"When you go to the toilet, shit disappears."

Wat een mooi contrast hoe hij spreekt van liefde en perfectie omringd met menselijk afval. O+
pi_100776819
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef Fledderjon het volgende:
Iemand trouwens bekent met Charlie Brooker?

Geweldige BBC 4 serie: 'How Television Ruined Your Life'

ep. 1 'FEAR'

Nooit gezien, al ben ik er wel achter dat televisie voor mij persoonlijk niet goed was. Ik kijk al 2 jaar geen televisie meer, heb zelfs geen aansluiting op mijn tv, en ben sindsdien een stuk actiever, creatiever en gelukkiger geworden. Dit zal vast niet voor iedereen zo zijn, maar toch zeg ik: probeer eens 2 weken tot een maand geen televisie te kijken en zie wat het met je doet. En dan bedoel ik ALLE televisie, dus ook geen voetbalwedstrijden. ;)
pi_100777289
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat een mooi contrast hoe hij spreekt van liefde en perfectie omringd met menselijk afval. O+
"Love is: You see perfection in imperfection itself, and that is how we should learn to see the world."

O+
pi_100777915
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Nooit gezien, al ben ik er wel achter dat televisie voor mij persoonlijk niet goed was. Ik kijk al 2 jaar geen televisie meer, heb zelfs geen aansluiting op mijn tv, en ben sindsdien een stuk actiever, creatiever en gelukkiger geworden. Dit zal vast niet voor iedereen zo zijn, maar toch zeg ik: probeer eens 2 weken tot een maand geen televisie te kijken en zie wat het met je doet. En dan bedoel ik ALLE televisie, dus ook geen voetbalwedstrijden. ;)
Ik kijk soms wel voetbalwedstrijden :@

Verder is het wel frappant dat zoiets als 'how tv ruined your life' vooral erg leuk is als je inderdaad zoveel televisie hebt gezien dat je je eraan kunt relateren >:) (ik heb de smileys ontdekt!) Maar het geeft een genuanceerder beeld over het 'waarom' dan menig mind control verhaal. (ik wilde er nog een topic over maken)
pi_100779357
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Fledderjon het volgende:

[..]

Ik kijk soms wel voetbalwedstrijden :@
Ach, de Romeinen keken ook naar christenen die voor de leeuwen gegooid werden. Spanjaarden kijken naar bloedende stieren en paarden. Jij kijkt naar voetbal. Ieder zijn zinloos tijdverdrijf. ~O>

quote:
Verder is het wel frappant dat zoiets als 'how tv ruined your life' vooral erg leuk is als je inderdaad zoveel televisie hebt gezien dat je je eraan kunt relateren >:) (ik heb de smileys ontdekt!) Maar het geeft een genuanceerder beeld over het 'waarom' dan menig mind control verhaal. (ik wilde er nog een topic over maken)
Mijn moeder zette me vanaf m'n eerste tot m'n tweede voor de tv omdat ik dan ophield met huilen. Toen ik twee was bedacht ze zich dat ik misschien wel honger had omdat ik zo snel groeide en ging ze me er ook maar bij voeden. Ben vanaf m'n eerste verslaafd geweest aan televisie. Ruim 20 jaar later zo goed als zonder, al kijk ik nog steeds graag films en series. :9 Verschil is wel dat dat gekozen 'informatie' ipv dat het opgelepeld wordt en voornamelijk zonder reclame! *O*

Dat topic: doen!
pi_100787373
*kuch* censuur op basis van bureaucratische compartimentalisatie! *kuch*

*; @ Gray
pi_100787536
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef Fledderjon het volgende:
*kuch* censuur op basis van bureaucratische compartimentalisatie! *kuch*

*; @ Gray
Censuur? Welk censuur? 8-)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:18:03 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100845357
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_100846137
De zomervakantie van een doorgewinterd complotter.

De muur wordt behangen met Hawaiaanse palmboom posters en de woonkamervloer omgetoverd tot zandbak. Boerenkool gaat van het menu en wordt vervangen door fruitcocktails en exotische visgerechten. Op het balkon wordt een kinderbad geplaatst. De slaapkamer wordt beschikbaar gesteld aan een vrouwelijke inboorling die tegen gratis verblijf haar exotische kunstjes mag beoefenen, koken, dansen, zingen en bij tijden een intiem avontuurtje.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:08:23 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100846983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef dadgad het volgende:
De zomervakantie van een doorgewinterd complotter.

De muur wordt behangen met Hawaiaanse palmboom posters en de woonkamervloer omgetoverd tot zandbak. Boerenkool gaat van het menu en wordt vervangen door fruitcocktails en exotische visgerechten. Op het balkon wordt een kinderbad geplaatst. De slaapkamer wordt beschikbaar gesteld aan een vrouwelijke inboorling die tegen gratis verblijf haar exotische kunstjes mag beoefenen, koken, dansen, zingen en bij tijden een intiem avontuurtje.
Awesome
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_100855208
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Awesome
Ja lijkt het je wat ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: