abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:36:56 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128869151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb hier steaks liggen die drie maanden gerijpt hebben, daar vreet je niet alleen je vingers maar je hele handen bij op
ja dat staat ook nog op mijn todo-lijst. Maar dat staat nog zoveel. Eerst maar even een BBQ-thermometer kopen voor de ribs :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128869182
de slager in Nunspeet heeft de best!! ik weet alleen niet hoe die slager heet!
pi_128873537
ze liggen hier gewoon bij de bakker tussen de tijgerbroden en de knip wit in
pi_128911581
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dag of 4 toch minimaal? Zelfde geldt overigens voor eieren.
Hoezo moeten eieren rijpen? Een vers gelegd eitje wat nog warm is, smaakt prima hoor. Alleen wat lastig pellen.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:49:49 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128911707
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hoezo moeten eieren rijpen? Een vers gelegd eitje wat nog warm is, smaakt prima hoor. Alleen wat lastig pellen.
Veel mensen vinden eieren die echt vers zijn niet lekker. Eieren van direct onder de kip vind ik lekker, maar veel van de pensiongasten van mijn schoonouders vonden dat niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_128911762
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Veel mensen vinden eieren die echt vers zijn niet lekker. Eieren van direct onder de kip vind ik lekker, maar veel van de pensiongasten van mijn schoonouders vonden dat niet.
Ok, op die manier :) Nooit van gehoord eerlijk gezegd.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:56:58 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128911881
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok, op die manier :) Nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Eiwit van eieren net onder de kip vandaan slaat ook veel mooier stijf en veel luchtiger stijf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_128912111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eiwit van eieren net onder de kip vandaan slaat ook veel mooier stijf en veel luchtiger stijf
Dat wist ik dan weer wel. Maar dat zie je ook direct wanneer je een ei breekt. Het eiwit is dan veel helderder en lobbiger :)
pi_128915124
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ja dat staat ook nog op mijn todo-lijst. Maar dat staat nog zoveel. Eerst maar even een BBQ-thermometer kopen voor de ribs :)
Thermometer voor de bbq temp of voor de vlees temp? Die laatste moet je bij de ikea kopen, thermometer fantast a een kleine 7 euro. Heb je echter niet nodig voor ribs.
Deze thermometers gaan kapot boven de 130 graden, dus tenzij je je bbq altijd onder die grens houdt, kun je beter een suikerthermometer oid kopen, die gaan tot lekker hoog.
Of je koopt de maverick et72, een draadloze met twee probes, een voor vlees en de ander voor de bbq. Ideaal als je bbq't in de regen of kou..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_128928454
Ik haal ze altijd in Staphorst bij slager Buitenhuis.
Niet de goedkoopste maar wel extreem veel vlees erop.
Even via de 3-2-1 methode op de smoker en heerlijk smullen.
Lekker inrubben met spice apple rub.
Only the dead have seen the end of the war - Plato
  zondag 14 juli 2013 @ 11:15:44 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128928631
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Thermometer voor de bbq temp of voor de vlees temp? Die laatste moet je bij de ikea kopen, thermometer fantast a een kleine 7 euro. Heb je echter niet nodig voor ribs.
Deze thermometers gaan kapot boven de 130 graden, dus tenzij je je bbq altijd onder die grens houdt, kun je beter een suikerthermometer oid kopen, die gaan tot lekker hoog.
Of je koopt de maverick et72, een draadloze met twee probes, een voor vlees en de ander voor de bbq. Ideaal als je bbq't in de regen of kou..
die fantast heb ik al. Ben voornemens wat meer grote stukken vlees te slowroasten, dus dan is een bbq thermo wel handig. Zal eens naar die macerick kijken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128929102
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die fantast heb ik al. Ben voornemens wat meer grote stukken vlees te slowroasten, dus dan is een bbq thermo wel handig. Zal eens naar die macerick kijken
Ja voor grotere stukken die lang gaan is het wel handig. Er zijn trouwens zat verschillende thermometers, zoal eentje die je kan uitlezen op een smartphone, weber heeft er zelf een aantal, zolang ze maar tot een graad of 250 kunnen, dan heb je al veel scenario's waar je die probe kan gebruiken (of nog hoger natuurlijk).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')