quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haal het zelf altijd bij de makro/sligro/hanos
Volledig mee eens afgelopen weekeind nog een paar van deze ribbetjes staan maken 4 uur op de bbq low and slow smikkel ende smulquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:29 schreef Redcoon het volgende:
Makro, de blauwe (dus niet de witte) doos.
Laat ik nou net zo'n pasje hebben. Hoeveel kilo zit er in zo'n doos?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:29 schreef Redcoon het volgende:
Makro, de blauwe (dus niet de witte) doos.
Ziet er zeker mooi uit, maar om het laten bezorgen moet je aardig wat bestellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef Jarno het volgende:
En niet goedkoop, wel enorm lekker: http://www.beefensteak.nl/nl/.
Op een of andere manier ben je bij de slager toch weer veel te veel geld kwijt voor dit soort vleesquote:
Bij mijn Lidl hebben ze alleen kleine, voorgegaarde stukken spareribsquote:
Ik heb in een supermarkt nog nooit echt grote stukken zien liggen. Dat vind ik altijd wel een pre voor spareribs namelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef trachitol het volgende:
In de supermarkt. In de AH en de C1000 kan ik ze nooit vinden, maar alle andere supermarkten, bij mij inde buurt, verkopen ze gewoon.
Joh!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Gravedigger het volgende:
Ik gebruik(te) er altijd varkenskeabbetjes voor
Ik zie ze bij de Hanos en de Sligro nooit, hebben ze alleen halffabrikaat, geen dozen zoals TS bedoeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haal het zelf altijd bij de makro/sligro/hanos
Vind ik niet geschikt ervoor,quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Gravedigger het volgende:
Die horen in de soep! Zit niet genoeg vlees aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Gravedigger het volgende:
Ik zweer bij de eerder genoemde beefensteak.nl..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:49 schreef mytec het volgende:
Leek mij beter om dit topic omhoog te schoppen dan een nieuwe te maken. Maar mijn vraag is waar kan je het beste buik spareribs krijgen? Makro/ slager? Ik wil de spareribs gaan roken, buik leek mij beter omdat hier meer vlees aan zit, maar is dit ook beter?
potver zeg. Even op die site gekeken en het water liep me in de mond. Ga zaterdag BBQ'en voor familie en zocht nog een mooi stuk vlees voor erbij (~23 man).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zweer bij de eerder genoemde beefensteak.nl..
En babybacks (rug) zijn ook prima om te roken hoor, komen met de juiste rub en mobsaus (en veel geduld) prima ribben van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |