Zo fout die gast, heerlijk! Het beste moment denk ik van die aflevering. Moest gelijk daarna denken aan hoe ongemakkelijk, of misschien juist wel hilarisch, het voor hun moet zijn geweest om die scene te spelen.quote:
Zoals zo´n beetje gehele seriequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Inderdaad het was gewoon kritiek op het zorgstelsel in Amerika
Ik denk dat Doug die scene graag vier keer opnieuw heeft willen doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:36 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zo fout die gast, heerlijk! Het beste moment denk ik van die aflevering. Moest gelijk daarna denken aan hoe ongemakkelijk, of misschien juist wel hilarisch, het voor hun moet zijn geweest om die scene te spelen.
Artisjokken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Pek het volgende:
Zit nu ep 1 te kijken en in de eerste 10 minuten zit al meer humor dan in het hele vorige seizoen, goede zaak!
Zeker. Ben wel benieuwd naar hoe het verder gaat. Het zou toch een prequel worden?quote:
Prequel? Hoe gaan ze dat doen met de kids?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker. Ben wel benieuwd naar hoe het verder gaat. Het zou toch een prequel worden?
Ik dacht inderdaad dat er sprake zou zijn van terublikken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgensmij begrijpt Gert het verkeerd en bedoelden ze met 'back to the suburbs' dat Nancy weer de ouderwetse milf-drugsdealer wordt in zo'n dorpje i.p.v. letterlijk terug in de tijd naar Agrestic (seizoen 1/2/3).
Was maar voor één aflevering.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef Pek het volgende:
We hebben iig "little boxes" weer terug, geweldige animatie aan het begin, mooie recap![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |