abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116940748
Doug zou eigenlijk een spin off moeten krijgen. Geniaal die gast.
pi_116945824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 06:52 schreef bambino het volgende:
Net gekeken naar de laatste 2 eps/1 lange ep.

Ik moest in het begin ff goed kijken wat er aan de hand was :P wist niet dat zo zo ver vooruit gingen.
Paar dingen vond ik wel beetje lomp, zoals die telefoons :')

Wat ik ook jammer vond waren de sneeuwvlokken. Zag er gewoon TE nep uit.

Verder was het een leuke ep, had er enigszins toch iets meer van verwacht. Zou niet weten hoe maar dat gevoel krijg ik.

Briljante serie.
Die telefoons vond ik ook niets toevoegen, integendeel.

Ik had er wel iets anders van verwacht, maar vond het einde wel mooi.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 19 september 2012 @ 01:30:25 #254
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116966856
Nancy Botwin, GMILF
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_116970688
laatste 4 eps bewaard zodat ik er een lange eindsprint van kon maken en eigenlijk voegde dit laatste seizoen tot de laatste 3 afleveringen weinig toe. Opeens gaan ze terug naar agrestic wat erg leuk was met al die oude karakters maar dan gaat Andy opeens moeilijk doen wat ie de hele serie niet gedaan heeft en een aflevering later zijn ze een paar jaar verder. Vreemde opzet om een show te eindigen.

Maar toch wel vermakelijk, einde was iets te dramatisch en dat gedoe met Shane zelfs erg slecht maar al met al een prima vaarwel voor de serie. Alweer een langlopende serie die ermee stopt, ben toch ruim 6 jaar geleden begonnen met kijken dus vind het toch wel jammer dat er geen nieuw seizoen meer komt, al was de kwaliteit (en de logica) de laatste jaren flink achteruit gegaan
  woensdag 19 september 2012 @ 17:42:10 #256
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_116988505
Vond 'm vermakelijk, niet meer dan dat. Overigens geldt hetzelfde voor het hele seizoen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 19 september 2012 @ 18:36:52 #257
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116991522
Redelijk einde van een seizoen met veel vreemde zijpaadjes. De cirkel is rond en de serie kan afgesloten worden. Jammer dat Heylia niet meer terugkwam.

Tijd voor de schrijvers om iets nieuws te schrijven.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_116993720
Mja, dat met Shane vond ik ook echt niet bij hem passen. Dat gedoe met die zoon van Doug vond ik totaal niet boeiend. Er werd mijns inziens te hard geprobeerd om er nog even van alles in te stoppen, waarvan veel voor mij niet had gehoeven.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 29 september 2012 @ 01:15:08 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_117378942
Wat een walgelijk slechte laatste episode -O-
Zat -voor mij dan- totaal geen humor in.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_117394360
Ik vond het een goede afsluiter voor de serie als geheel maar sommige aansluitpunten waren idd niet boeiend. Dat Doug bijvoorbeeld een zoon had was ik serieus alweer vergeten en het interesseerde me echt weinig over het verloop van de relatie met zijn pa. Ook dat gedoe met Stevie heeft te veel minuten in beslag genomen voor een karakter dat eigenlijk bijna geen rol heeft gespeeld. Al met al wel hard gelachen om Doug (zoals altijd) en o.a. Guillermo die aan de high-carbs zat. Die kleine uitspattertjes op het sterotype karakter dat gevoerd wordt maken de serie imo geweldig.
One man's trash, another man's treasure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')