Iedereen die bovenstaande zin snaptquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
Iedereen die loopt te haten op een studentikoze grap is
IQ > 80 ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen die bovenstaande zin snapt
Jij bent ook een true nigga bozzquote:
Dus je noemt iedereen hier eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je noemt iedereen hier een?
Wat een diss...
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Ik weiger eigenlijk te lezen hoe triest eigenlijk iedereen hier is, fuckin mooi actie was het om een munt in zn kont te stoppen. Slapen is wegzetten, iedereen weet dat dus je gaat niet slapen. Als je dan toch gaat slapen wordt je verneukt, best makkelijk systeem. Als jullie benauwde geesten dan niet snappen heb ik niks anders te zeggen dan
Blaim Maurice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.
care is niet zo heel moeilijk ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Ik zit er klaar voor!
En dit, dat zijn gewoon geen grapjes meer. Ik kan veel dingen waarderen maar iemand vernederen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Geintjes zijn top, maar mensen expres vernederen is van die vreselijk kansloze ballenhumor waarmee die kneusjes proberen hun gecreerde vorm van macht te misbruiken.
Achtelijke figuren zijn dat die echt een bijbehorende corpsballenhockeystick door hun meniscus heen geramt dienen te krijgen.
Van zulke mongolen verpesten het leuke van student zijn.
Heb de heetste peper ter wereld 1 minuut gekauwd voor 30e, de show gaat sowieso minder zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers
Ik zit er klaar voor!
Dude, man the fuck up.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Ik weiger eigenlijk te lezen hoe triest eigenlijk iedereen hier is, fuckin mooi actie was het om een munt in zn kont te stoppen. Slapen is wegzetten, iedereen weet dat dus je gaat niet slapen. Als je dan toch gaat slapen wordt je verneukt, best makkelijk systeem. Als jullie benauwde geesten dan niet snappen heb ik niks anders te zeggen dan
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit, dat zijn gewoon geen grapjes meer. Ik kan veel dingen waarderen maar iemand vernederen.Als je daarom kan lachen ben je diep triest.
Als munten in iemand z'n aars stoppen als 'normaal' wordt beschouwd, loop ik mooi met een boogje om dat soort clubjes van omhooggevallen ballen die zich op hun twintigste nog als een kleuter gedragen heen, dat weet ik welquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mensen die lopen te haten op een studentenvereniging zonder dat ze er ooit bij betrokken zijn geweest wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |