Maar jij bent ook dan gewoon baas met je M240 en bling.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap dat niet bij mij gaan ze namelijk wel gewoon dood, heb nooit last van die dingen waar jij over hebt
Kom dan!quote:
Jij gaat ook vaker dood dan ik. Ik heb het zelfs een paar keer gehad terwijl mn capture card had aangesloten. Dit is precies waardoor ik relatief vaak doodga.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap dat niet bij mij gaan ze namelijk wel gewoon dood, heb nooit last van die dingen waar jij over hebt
true dat spittin 900 bullet a minute imma win itquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij bent ook dan gewoon baas met je M240 en bling.
Over een kwartiertje ben ik wel onlinequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die willen knallen nu?
Nicklas en ik zijn al in.
LOL! shut up dude.quote:
Idd.quote:
Nee, jij die hard klaagt over BO en dan toch blijft spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd.
Danger close, commando pro zijn vet stoer.
BO is altijd nog een verademing vergeleken met MW2.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, jij die hard klaagt over BO en dan toch blijft spelen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BO is altijd nog een verademing vergeleken met MW2.
dan doe je halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik ook zin om te gamen heb ik geen gold meer.
Noooobbbb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik ook zin om te gamen heb ik geen gold meer.
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhh kan natuurlijk op mijn vriend zijn account.
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah
Haal dan in october gewoon een jaar abbo, heb je nooit dat gezeik van ik heb geen gold meer
Dat kan je nu ook doen. Dan heb je in oktober ook gewoon nog gold hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.
Ja maar nu speel ik 1 keer in de maand ofzo nog geen eens, heb alleen maar black ops en en mw2quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook doen. Dan heb je in oktober ook gewoon nog gold hoor.
Dat is niet erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar nu speel ik 1 keer in de maand ofzo nog geen eens, heb alleen maar black ops en en mw2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop