SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdWie niet dom is moet slim zijn!
Ik dacht dat ik er wat aangedaan had, maar niet genoeg schijnbaar. Ik heb ff geen zin om te zoeken, hoe krijg je de vormen weer hoger ? Iedereen speelt 1 wedstrijd , sommige zelfs 2 per week..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef IPeePie het volgende:
Doe er wat aan dan, dat je team zo dramatisch is
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:39 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er wat aangedaan had, maar niet genoeg schijnbaar. Ik heb ff geen zin om te zoeken, hoe krijg je de vormen weer hoger ? Iedereen speelt 1 wedstrijd , sommige zelfs 2 per week..
Hmm, afwachten dusquote:Algemeen trainen (effect is tijdelijk), hogere trainingsintensiteit instellen, zorgen dat je spelers minimaal 1x per week spelen. Verder is het een kwestie van geluk hebben, vormveranderingen zijn onvoorspelbaar.
Preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Precies
Ben je van plan aanvallend of verdedigend voor de dag te komen?Gewoon 2-5-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
Ja daarom, word een verrassingstactiek denk ik, misschien koop ik nog een leuk spelertje erbij als ik die tegenkom. Dit seizoen maar vol trainen, volgend seizoen me positiespelers op vleugelspel trainen en dan maar een seizoen vlammen denk ik. Zitten we ondertussen in 2012, dus moet ik nog snel zijn ook, aangezien dat jaar ergens de wereld vergaatquote:
Geen idee waar je die 2e quote vandaan hebt, maar 'Algemeen' trainen kan sinds een aantal seizoenen (sowieso 1,5.. mogelijk al langer) niet meer. Voor de rest gewoon de spelers op blijven stellen, trekt vanzelf bijquote:
Ja klopt idd, maar ik had ff gegoogled en kwam daar op uit. Dus algemeen trainen liet ik ook weg voor mezelf en nam de rest wel aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee waar je die 2e quote vandaan hebt, maar 'Algemeen' trainen kan sinds een aantal seizoenen (sowieso 1,5.. mogelijk al langer) niet meer. Voor de rest gewoon de spelers op blijven stellen, trekt vanzelf bij
Hoe doet Pietertje het?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja daarom, word een verrassingstactiek denk ik, misschien koop ik nog een leuk spelertje erbij als ik die tegenkom. Dit seizoen maar vol trainen, volgend seizoen me positiespelers op vleugelspel trainen en dan maar een seizoen vlammen denk ik. Zitten we ondertussen in 2012, dus moet ik nog snel zijn ook, aangezien dat jaar ergens de wereld vergaat
fkes wisselen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer wil je hem weer terughebben ?![]()
Nee hoor, hij zit goed zo bij mij. Alleen misschien wil ik volgend seizoen me positiespel spelers op vleugelspel gaan trainen een seizoen lang, dus moet je even aangeven wat je wilt dan ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
einde seizoen of wil je er eerder vanaf?
Hoeft niet hoor, anders moet ik weer een nieuwe trainee zoekenquote:
Voor zover mij bekend, al kan Koekje het als HAGger misschien ontkrachten, telt het niveau van je spelhervatter mee bij de scoringskans van het SE.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef IPeePie het volgende:
Heeft het SH+kop event eigenlijk iets te maken met de spelhervatten skill v/d spelhervatter?
ik zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zit goed zo bij mij. Alleen misschien wil ik volgend seizoen me positiespel spelers op vleugelspel gaan trainen een seizoen lang, dus moet je even aangeven wat je wilt dan ?
Met het wegsaneren van IX en X is de stap van VIII naar VII inderdaad een lastige geworden. Dat gecombineerd met het onmogelijke aanvangstijdstip van 21:00u en ik begrijp de frustraties.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef maniack28 het volgende:
Middenvelder +3 sinds vorige week. Reservekeep dood, nu ook echte keep dood en 4-1 verloren. Sta mooi 8e in de VII.; Wat een kutdivisie.
Ok, bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend, al kan Koekje het als HAGger misschien ontkrachten, telt het niveau van je spelhervatter mee bij de scoringskans van het SE.
Ja prima, dat loopt allemaal op schema. Het is alleen frustrerend dat ik tussen gasten zit met 180-190 hatstats, daar kan je niet aan toppen na 1,5 seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met het wegsaneren van IX en X is de stap van VIII naar VII inderdaad een lastige geworden. Dat gecombineerd met het onmogelijke aanvangstijdstip van 21:00u en ik begrijp de frustraties.
Hoe gaat het met de training verder? Dat allemaal nog wel wat op schema?
Werkt prima hier...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tvp maar, aangezien de reeks niet werkt of zo?
Dat eerste punt vond ik zelf ook onzin. Dit is gewoon om de transfermarkt weer een kleine boost te geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:48 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Vooral punt 2 & 3. Lagere salarissen is naar mijn mening gewoon de bufferlijn om betere spelers te halen verhogen en had voor mij niet perse gehoeven. Ieder team zoekt toch wel de grens op..
Ik zou eerder opletten voor autobommen & zelfmoord commando's.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef ScudRaket het volgende:
Deze week het Pakistaanse vlaggetje ophalen. Dat wordt bermbommen omzeilen!
Dat moet je ook in Noorwegen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou eerder opletten voor autobommen & zelfmoord commando's.
Gelukkig heb ik dat vlaggetje alquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat moet je ook in Noorwegen...
quote:
Ht doet zeer vervelend, ik kan geen spelers zoeken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef vanpers het volgende:
Ik mag via een loting naar Philippines.
Maar niemand weet wat die speler ongeveerd waard zou moeten zijn?
Mja, ik vind het lastig inschattenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef vanpers het volgende:
Serieus, is hij niet 1 niveau lager in vleugelspel dan deze: 267102821 en dan 2 jaar jonger? Dat optrainen van 1 level vleugelspel kost misschien 4 weken ofzo. Transferwaarde scheelt dan zo'n 9 ton.
of mis ik iets?
Als ik deze speler weet binnen te halen zit ik er over te denken misschien wel vleugelspel te gaan trainen. Ook al weet ik dat die training niet optimaal is. Wil hem natuurlijk gaan gebruiken als vleugelverdediger dus dan zou verdedigen ook niet idiaal zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja, ik vind het lastig inschatten![]()
Ergens tussen 1.5 & 2,0 zou ik max zeggen. Ga je hem zelf nog trainen ( even vergeten ). Want daar is deze speler erg voor geschikt.
ohw jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
Hee....waren de jeugdwedstrijden nou vandaag?
ID?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:23 schreef vanpers het volgende:
Eventueel mensen aanwezig om een openingsbod van 4 ton te doen op een speler van een GTV van rond de 8,75 ton?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:32 schreef vanpers het volgende:
Het is nog niet nodig, maar ID is: 223722684
Ik train passen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:08 schreef vanpers het volgende:
Goed bezig Nixx- daarmee ga je er alleen maar op vooruit(wat train je).
Wat denk je van de spelers waar ik het over heb, had ik meer dan 3 miljoen moeten bieden?
En is die andere speler het openingsbod waard?
Ja, kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:11 schreef vanpers het volgende:
Dan is hij helemaal idiaal voor jou, heb je zo weer een speler op hetzelfde niveau alleen dan jonger.
Ja, is het waard, maar niet veel meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:54 schreef vanpers het volgende:
Wat denken jullie van deze: 267102821
Is hij het openeningsbod waard?
Het was alleen voor de vergelijking!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:18 schreef vanpers het volgende:
Alleen is paolo niet snel, wat voor mij toch wel een must is.
Zou dus een mooie speler voor je zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:30 schreef vanpers het volgende:
Als ik hem aantrek gaat in HO:
CV omhoog met 0.14
LV omhoog met 0,49
LA omhoog met 0,88
CM omlaag met 0,08
Je kan er zelf ook voor zorgen dat je zelf ook een bepaalde check procedure doorloopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:46 schreef vanpers het volgende:
Dat probeer ik zelf ook wel, maar ben altijd bang dat ik iets over het hoofd zie en vraag daarom altijd graag jullie advies.
Heb nu een bod gedaan, ga ook niet meer bieden als ik overboden wordt, maar aangezien 9 min voor hij afliep nog niet op geboden is weet ik niet of dat nog gaat gebeuren.
Raakt het topic tenminste ook wat vollerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef vanpers het volgende:
Dat laatste doe ik altijd wel, dat checken probeer ik ook te doen. Maar vooral bij die andere speler was dat moeilijk omdat er vrij weinig spelers waren waarmee hij te vergelijken was.
Maar zolang ik jullie niet elke week lastig val is het toch geen probleem af en toe eens te helpen?
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef vanpers het volgende:
Dat laatste doe ik altijd wel, dat checken probeer ik ook te doen. Maar vooral bij die andere speler was dat moeilijk omdat er vrij weinig spelers waren waarmee hij te vergelijken was.
Maar zolang ik jullie niet elke week lastig val is het toch geen probleem af en toe eens te helpen?
Welkom terug!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Gijs_ het volgende:
HoiIk ben weer terug van een fantastisch weekje Sziget! Met hattrick ook alles goed gegaan zo te zien, twee overwinningen rijker.
Sziget, lijkt me ook wel een keer tof. Dit weekend Lowlandsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Gijs_ het volgende:
HoiIk ben weer terug van een fantastisch weekje Sziget! Met hattrick ook alles goed gegaan zo te zien, twee overwinningen rijker.
Dank!quote:
Ook tof, maar Sziget is echt een aanrader, niet vergelijkbaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Sziget, lijkt me ook wel een keer tof. Dit weekend Lowlands
Dat is wel een flinke besparing!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef Drassss het volgende:
Hmmmm ik denk dat mijn extreem dure CM vanavond op de tl flats. Ik zak wel enorm in rating, maar het levert mij een besparing op van 850k... dit seizoen. Hij zal namelijk daarna toch verpatst worden en ik heb toch niks meer te winnen dit seizoen.
Kan ook. Ik zit nog wel met één gedachte dat hij nu op 106 dagen zit. Wanneer hij jarig is zal zijn loon natuurlijk iets lager zitten wat misschien iets beter is voor zijn transferwaarde. Natuurlijk is hij dan wel weer een "jaartje" ouder...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke besparing!
Kan je hem niet beter woensdagmiddag op de TL flatsen? Dan loopt hij af net voordat Spanje zijn competitiewedstrijden op zaterdag middag gaat spelen.
Possie is overgegaan op het oude systeem hoorde ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja
Edit: iedereen is weer uitgedaagd..
Helaas ik zit nog weken lang in eentjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Possie is overgegaan op het oude systeem hoorde ikDaar moet dus even een vervanger voor komen.
Dus, iemand die nog een jeugdcompetitie zoekt op hele korte termijn?
ohw das wel kut...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Possie is overgegaan op het oude systeem hoorde ikDaar moet dus even een vervanger voor komen.
die persoon kan mij een PM sturen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Prima krijg je donderdag een uitnodigingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef vanpers het volgende:
Ik zou zelfs HEEL GRAAG willen, speel donderdag mijn laatste wedstrijd idd.
Komt goed uit dan ben ik net klaar met werken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:08 schreef vanpers het volgende:
Om 10 uur is mijn wedtsrijd afgelopen, ben dan ook net klaar met trainen dus daarna kan ik hem accepteren
Allemaal wat middelmatig of kaal goed.. Valt dus wat tegen.quote:Michael Bodelier
15 jaar en 96 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: zwak (max. matig)
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
quote:Je hebt een speler verkocht en 227 098 ¤ ontvangen.
Ik mag mijn Prent jeugdscouts niet ontslaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:57 schreef vanpers het volgende:
Wat bij mij in het verleden geholpen heeft is een nieuwe aan te nemen. Na 20 weken troep kreeg ik meteen leuke talentjes.
Kan natuurlijk ook toeval zijn maar had hier gelezen dat het kon helpen.
k****, net te laat on-line. Is er iemand net erover heen gegaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:03 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben op dit moment ook spelers aan het kopen/verkopen.
Ik heb een bod uitstaan op een 19 jarige (+110 dagen) snelle vleugelspeler met:
Bovennatuurlijk Vleugel
Goed Passen
Formidabel Positiespel
Huidig bod staat op 4.500.000
Dit blijft mijn grootste talentje, verwacht dat hij binnen twee wedstrijden nog een leveltje verdedigen popt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:39 schreef Nixx- het volgende:
Hebben jullie nog leuke talentjes lopen in je jeugd?
De laatste tijd trek ik weinig echt leuke spelers.
Mijn grootste talent:
Mees van Tunen
17 + 58 dagen
Verdedigen: Redelijk/Goed
Vleugelspel: Redelijk/Goed
Passen: Onbekend/Goed
Verder deze nog, die zal alleen nog een leveltje vleugelspel moeten stijgen.quote:8. Lambert Spin
16 jaar en 24 dagen
Verdedigen: matig (max. redelijk)
Positiespel: zwak (max. redelijk)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
quote:7. Bas Jan van Asten (103481086)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 20-11-2011
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
sure.. familieclash altijd leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
Iemand zin in een vriendschappelijk potje?
16 jaar en 0 dagen, heeft al redelijk vleugel, en mijn verdedigen project is bijna afgerondquote:Ik heb meer informatie over Jeff Smabers. Hij kan goed worden in Scoren.
nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
16 jaar en 0 dagen, heeft al redelijk vleugel, en mijn verdedigen project is bijna afgerond
Komt ie dan hequote:(11:19)FC PeeJie wijzigde de instructies voor de wedstrijd tegen Dikkerds.
(10:48)Dikkerds wijzigde de instructies voor de wedstrijd tegen FC PeeJie.
Er gaat nog wel een persbericht de deur uit vandaagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Komt ie dan he![]()
Ik ga dik verliezen denk ik, met me nieuwe opstelling
Wat een mooie tactische vraagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Er gaat nog wel een persbericht de deur uit vandaag
Je hebt wel ervaring in je opstelling mag ik hopen?
zooooo, en dat gaat ook gepaard met een flinke daling in ratings?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Drassss het volgende:
Vanaf zaterdag is als het goed is mijn dure CM weg. Zakt mijn loon van 215k naar 130k en kan ik gaan bouwen aan mijn team
Mijn middenveld rating gaat zeker extreem omlaag. Allemaal geen ramp, want die train ik gewoon weer bij. Als het goed is heb ik straks 2 19 jarige briljante CM's die gewoon training krijgen + 3 CV's die multiskill zullen worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zooooo, en dat gaat ook gepaard met een flinke daling in ratings?
Achja, verwarring is ook niet gunstig voor je ratingsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat een mooie tactische vraag![]()
We zullen het zien haha
Je gaat zelfs paniekaankopen doen? Krijg je de rolstoel er gratis bij?quote:(12:32)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC PeeJie.
Hij is zwak in vorm, pas maar op!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je gaat zelfs paniekaankopen doen? Krijg je de rolstoel er gratis bij?
Lekkerquote:Je team heeft 55 900 ¤ gekregen, omdat Ralf Waardenburg (240948392), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 2 795 000 ¤.
Ik denk dat je eerst uit de competitie moetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef vanpers het volgende:
Moet ik een uitnodiging krijgen, of kun je me pas uitnodigen als ik uit die andere competitie ben?
dat dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst uit de competitie moet
Dat hangt ook maar net van het talent in je team af. Ik ben twee keer achter elkaar roemloos met 3 punten laatste geworden en de laatste keer (volgens mij) kampioen. Resultaat speelt niet echt een hoofdrol in de jeugdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef vanpers het volgende:
Spelen jullie eigenlijk ook echt voor resultaat?
Want mijn team zal dan roemloos laatste worden haha.
Neuh speel voor het trainen.. als dat met resultaat is, dan is dat mooi meegenomen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef vanpers het volgende:
Spelen jullie eigenlijk ook echt voor resultaat?
Want mijn team zal dan roemloos laatste worden haha.
quote:Eef Andersen
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van reusachtig naar buitenaards.
Doet 't lekker in de transfervergelijkquote:Carlo Cino
His training efforts showed good results as his scoring abilities increased from formidable to outstanding.
Gelukkig maar dan, dacht dat jullie trouwens met 4 teams speelde om het meeste uit je opleiding te halen. Maar mooi om bij bekende te spelen. Even wennen aan de zaterdag als speeldag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat hangt ook maar net van het talent in je team af. Ik ben twee keer achter elkaar roemloos met 3 punten laatste geworden en de laatste keer (volgens mij) kampioen. Resultaat speelt niet echt een hoofdrol in de jeugd
Nog 30 dagen om ook verdedigen op goed te krijgen.quote:22. Henk Viskil (E2)
16 jaar en 82 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: goed (max. goed)
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: slecht (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
Ik had liever echte verdedigers zien poppen, maar het is beter dan niksquote:Gied Prent keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van matig naar redelijk.
Ivan Prent Zag zijn mate van verdedigen toenemen van zwak naar matig.
dat was de eerste mogelijkheidquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dacht dat jullie trouwens met 4 teams speelde om het meeste uit je opleiding te halen. Maar mooi om bij bekende te spelen. Even wennen aan de zaterdag als speeldag.
quote:Pius Riepl
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Rens Meerloo
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Ik ben vorige ronde helaas met 3-2 van de mat gespeeld in de beker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. 2e week op rij geen pops, Keepen-training begint me nu al tegen te staan
Bekerpot met 0-6 gewonnen, volgende ronde lijkt ook goed te doen. Als ik win speel ik ronde8 thuis. Training vannacht was niet al te best verder, vorm +0 / -4 in de basiself
Dan blijkt middenveld (en thuisvoordeel) toch weer zeer belangrijk. Vorige week had ik ook een pittige met 271 HatStats tegen, die 292 die jij ontmoette is gewoon pech hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben vorige ronde helaas met 3-2 van de mat gespeeld in de beker.
Zelfs mijn wissel naar 2-5-3 een kwartier voor tijd mocht niet meer baten.
Ja, daar ga ik wel voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan blijkt middenveld (en thuisvoordeel) toch weer zeer belangrijk. Vorige week had ik ook een pittige met 271 HatStats tegen, die 292 die jij ontmoette is gewoon pech hebben.
Nu de focus weer op competitie dus, denk je tot het einde aan toe voor het kampioenschap te kunnen gaan?
Pop is alleen relevant als je ook meteen wilt cashen. Je keepers worden elke training beter. Pop kun je beter zien als mijlpaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. 2e week op rij geen pops, Keepen-training begint me nu al tegen te staan
Bekerpot met 0-6 gewonnen, volgende ronde lijkt ook goed te doen. Als ik win speel ik ronde8 thuis. Training vannacht was niet al te best verder, vorm +0 / -4 in de basiself
Ah, thnx! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Pop is alleen relevant als je ook meteen wilt cashen. Je keepers worden elke training beter. Pop kun je beter zien als mijlpaal.
Hmmm... Blijkbaar weet wharheit niet dat je de wikibot van FOK!ht bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, thnx! Weer wat geleerd
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmm... Blijkbaar weet wharheit niet dat je de wikibot van FOK!ht bent.
doe je netjes.. mijn loonbeest hou ik lekker.. die is veel te goed..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:27 schreef Drassss het volgende:
Nou mijn loonbeest is verkocht. 125k loon nog maar
Die van mij was ook wel gruwelijk, maar begon al "oud" te worden 28quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe je netjes.. mijn loonbeest hou ik lekker.. die is veel te goed..
je gaat ook pm trainen begrijp ik...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van mij was ook wel gruwelijk, maar begon al "oud" te worden 28
We gaan nu lekker bouwen aan het team en hopelijk kan ik straks nog de beloofde 18 jarige CM kopen
Ja, begin van aankomend seizoen stap ik over van verdedigen naar positiespel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je gaat ook pm trainen begrijp ik...
Ik heb hetzelfde plan..quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, begin van aankomend seizoen stap ik over van verdedigen naar positiespel.
Ik mag morgen weer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde plan..
Iemand trouwens nog een jeugdfriendly?
Is ie weer... Zoals gehoopt gestegen op verdedigen, nu kijken hoe ver die nog komt met positiespelquote:8. Lambert Spin
16 jaar en 28 dagen
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: zwak (max. redelijk)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Kolerequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is ie weer... Zoals gehoopt gestegen op verdedigen, nu kijken hoe ver die nog komt met positiespel
Ik welquote:
BAM!quote:In de 22e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Stephan Prent de 0-1.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:31 schreef vanpers het volgende:
en... BAM
Een van de vele goede ballen die Amaël Reynders vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Jorge Raúl Vela, die vervolgens voor JvP prachtig de 0-1 scoorde.
Ik moet de dubbel ook tegen de koploper, maar verwacht dat ik weinig kans heb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Als alles normaal verloopt is hij wel binnen ja.
De komende 2 wedstrijden gaan erom.
As usual, leuk dat ie zijn hobby doortrekt naar Hattrickquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
Zo te zien is Flap aan het korfballen.
Je zou inderdaad zeggen dat het geen toeval is!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
As usual, leuk dat ie zijn hobby doortrekt naar Hattrick![]()
Hier nog 0-0...
Wat is dit trouwens voor zinquote:41:41
maas kreeg een prima mogelijkheid voor een vleugelaanval, maar herinnerde zich toen dat ze voor de centrumaanval zouden gaan.
Tja.. sinds dit seizoen zijn dit soort zinnen erin gekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is dit trouwens voor zinIs me nog nooit eerder opgevallen...
Netjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:08 schreef vanpers het volgende:
BAM
In de 52e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Zarija Kojović van JvP recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-3 om.
Ja, mijn standaard wissel 37 jarige voor een 35 jarigequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef vanpers het volgende:
Thnx, jij een wissel doorgevoerd zie ik.
BAM!quote:PRT-speler Gied Prent ontving de bal na een goede combinatie door het hart van de verdediging van de thuisploeg en maakte met een boogballetje over de keeper de 0-2. Het thuispubliek was hier absoluut niet blij mee!
Kolere, daar gaat mijn beste CMquote:[quote]Maarten-Jan Prent werd er bij PRT in gestuurd voor Geurt Prent, die in de 70e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
quote:
quote:[..]
Kolere, daar gaat mijn beste CM![]()
Middenveld rating zal wel in elkaar stortenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef vanpers het volgende:
Hopen dat het meevalt en dat je de winst binnen haalt.
Eindelijk!quote:76:21
Bifröst nam na 76 minuten de leiding met 0-1, doordat Carsten Opdam na een actie via de linkerflank de bal met een mooie curve in de bovenhoek plaatste.
hmm mn keeper..quote:Jurrien van Groningen van Dynamo raakte in de 74e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan.
quote:In de 78e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Maarten-Jan Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-3.
Ouch!quote:
quote:
quote:
quote:79:02
Bifröst hield aan een snelle counter een vrije schop over. Menachem Meirov krulde hem fraai in de verre hoek: 0-2.
Hehe!quote:44:44 In de 44e minuut kreeg Archie de Waal van Waalibi zijn tweede gele prent. 44:43 Waalibi counterde verwoed. Dit werd in de 44e minuut beloond met een vrije schop, maar Jorn de Waal schoot de bal over. 44:42 In de 44e minuut leek Franco Laudando van Mijlov de voorsprong van zijn team te kunnen uitbreiden, maar zijn schot ging via de lat over. 44:40 De corner van Lábaro Elizondo leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Miroslav Hrubý hem binnen te koppen: 3-0. 44:31 Een hoekschop in de 44e minuut werd door Cornelius Daly subtiel doorgetikt naar Miroslav Hrubý, die net tekort kwam om de bal in het doel te glijden. 44:25 Lábaro Elizondo draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor Mijlov de voorsprong uitbreidde tot 2-0. 44:19 Mijlov zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Kirill Agulin na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Ville Taniniemi. 44:13 Waalibi-speler Archie de Waal kreeg na 44 minuten in de wedstrijd een gele kaart
quote:
Al iets (paar seizoenen) eerder. En voor zover Gijs_ nog onbekend, het is een conversie op basis van de tactiekvaardigheid (vleugel <-> centraal).quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja.. sinds dit seizoen zijn dit soort zinnen erin gekomen.
Dat is al de 3de keer dit seizoen dat ik pas na de 86se minuut verliesquote:Team "The Never Winning Story" - CVC the oinkkickers 0 - 1
De wedstrijd is bezig, er zijn 41 minuten van de tweede helft gespeeld.
86:24
Een bevlieging van Jan-Paul van der Ven pakte goed uit. Hij zette een verdediger klem, wist de bal af te pakken en stuurde een steekpass naar Massimo Barlati, die het netjes afrondde: 0-1!
Het effect was me duidelijk, zo'n zin was me gewoon nog nooit eerder opgevallen (zegt waarschijnlijk wat over mij)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Al iets (paar seizoenen) eerder. En voor zover Gijs_ nog onbekend, het is een conversie op basis van de tactiekvaardigheid (vleugel <-> centraal).
Dank jequote:
quote:22-08-2011 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 83 ¤
22-08-2011 Je ontvangt voor deze speler: 660 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Zooooo, beste vetpotquote:
Haha, tsja, dit was de eerste wedstrijd dat ik er ff serieus mee bezig gingquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb wel een beetje geluk gehad dat er drie in gingen. Ik had geen rekening gehouden dat je centraal zo'n verdediging kon optrekken
Nou Nou .. Hier ook zo'n vetpotquote:
quote:Je team heeft 15 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Wouter-Jan Pos (323053843) onlangs is verkocht voor 6 000 ¤.
wat zijn die zinnen in de wedstrijdverslagen van de jeugd slecht zeg...quote:De corner van Jakob Bengtson leek nergens naar, maar omdat de voltallige tegenpartij net even het nieuwe mobieltje van de keeper aan het bewonderen was kon Palle Hammer toch ongehinderd de 1-1 binnenkoppen.
Bizar idd gezien het gebrek aan verdedigen (wel redelijk SH). Gekke markt :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
Mn jeugdkeeper voor 400k verkocht.. valt niet tegen gezien de tv..
Zou geen overbodige luxe zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Misschien had ik voor GotC ook een standaard opstelling moeten maken
Tijd voorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:31 schreef Nixx- het volgende:
k**, Ik wil een speler weer op de TL zetten nadat hij de eerste keer niet verkocht is. Zet ik neer 4.250.000 i.p.v. 5.250.000
quote:Andrea Sotgia (253833263)
23 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 10-02-2011 (11/44), 1s 11wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 95 990
Loon: 26 532 ¤ (22 110 ¤) /week inclusief 20% bonus
424 512 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
HTMS Punten: Vaardigheid: 1002 / Potentieel: 1574
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
Kleinigheidje, ze zal het vast niet merkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die van mij was al gefixt....die van GotC nog niet
Heb d'r er nog niet over gehoordquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kleinigheidje, ze zal het vast niet merken
Ik weet het niet zeker, maar ik denk het niet...zeker gezien zijn leeftijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:16 schreef Nixx- het volgende:
Zou iemand weten of ik op deze speler quite of winst maak als ik hem op passen train?
Gerrie Hooyer (247597621)
24 jaar en 37 dagen
TSI = 164370
Specialiteit: Koppen
Positiespel: Bovennatuurlijk
Vleugelspel: Bovennatuurlijk
Passen: Goed
Vraagprijs: 5.0 miljoen
Als de aanschafprijs niet boven de 5 miljoen uitkomt welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:16 schreef Nixx- het volgende:
Zou iemand weten of ik op deze speler quite of winst maak als ik hem op passen train?
Gerrie Hooyer (247597621)
24 jaar en 37 dagen
TSI = 164370
Specialiteit: Koppen
Positiespel: Bovennatuurlijk
Vleugelspel: Bovennatuurlijk
Passen: Goed
Vraagprijs: 5.0 miljoen
Ik ga dan wel op zoek naar een 19 of 20 jarige speler met:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als de aanschafprijs niet boven de 5 miljoen uitkomt wel
Speler met deze stats en spec zou normaal gesproken voor zo'n 6-6,5 miljoen van eigenaar verwisselen. Dan is er best enige marge om hem op Passen te trainen. Daarnaast zijn PM-wingers redelijk waardevast..
Accepted.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, Xummon:
Oude jeugdcompetitie is opgeheven, uitnodigingen voor de nieuwe zijn wederom verstuurd. Aanvang a.s. vrijdag 10:15u
Da's mij zelfs geluktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Drassss het volgende:
Ook wel handig om even een opstelling te fixen voor de oefenwedstrijd
Ze willen Groningen bombarderenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef MrMoon het volgende:
Hmm mn team wordt wel erg vaak bekeken door Russen, vooral de laatste weken is het raak..
A.s. zaterdag "Bommen Berend"quote:
Pas maar op, straks kopen ze je op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef MrMoon het volgende:
Hmm mn team wordt wel erg vaak bekeken door Russen, vooral de laatste weken is het raak..
Ik kan het geld wel gebruiken dus ze zijn welkom..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pas maar op, straks kopen ze je op.
Totdat de eigenlijk Abramovic heet en je alleen die gasten uit het Oostblok mag kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik kan het geld wel gebruiken dus ze zijn welkom..
Waarom kan ik geen leuke spelers in deze categorieen vinden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef Nixx- het volgende:
Ik ga dan wel op zoek naar een 19 of 20 jarige speler met:
Bovennatuurlijk/Reusachtig PM + Koppen of Snel
matig+ passen
of
redelijk+ verdedigen en zwak+ passen
of
redelijk+ vleugel en zwak+ passen
Omdat er niet zo heel veel van rondlopen? Qua mainstat ga je al richting U20-materiaal denken met 19j BN en 20j RA. Dan nog de door jou gewenste spec en bijstats.. Daarnaast zul je vast nog letten op karakter, etc., dus dan is die markt niet zo groot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen leuke spelers in deze categorieen vinden?
Karakter maakt over het algemeen mij geen moer uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Omdat er niet zo heel veel van rondlopen? Qua mainstat ga je al richting U20-materiaal denken met 19j BN en 20j RA. Dan nog de door jou gewenste spec en bijstats.. Daarnaast zul je vast nog letten op karakter, etc., dus dan is die markt niet zo groot.
1 kandidaat? Bedoel je dan BN/RA PM met redelijk Verdedigen/Vleugelspel en matig Passen? Want als het OF/OF/OF is staat er toch voldoende materiaal op?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Karakter maakt over het algemeen mij geen moer uit.
Zelfs bij de 21 jarige is het aanbod beroerd, met maar 1 kandidaat.
Ik zoek een speler voor mijn brede basis. Deze basis bestaat uit 5 middenvelders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Spec blijkt dan een killer inderdaad. Op matig+ Passen (geen def/wing) vind je er overigens nog wel wat. Al zul je dat er liever zelf op trainen lijkt me. En ik heb ook geen idee of dat financieel aantrekkelijk is.
Je zoekt een trainee voor de basis/breedte?
Ik had vandaag 5 pops.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vormupdate ruk, weer geen poppers. 't Gaat niet zo best sinds ik van training ben geswitched
Nouja, wie een NT-keeper wil hebben moet pijn lijden. Nog 'maar' 5-6 seizoenen Keepen-training te gaan
Teun van Hoven (284804574) ??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zoek een speler voor mijn brede basis. Deze basis bestaat uit 5 middenvelders.
23 jaar + 88 dagen - RA PM + MA PS + redelijk vleugel + Snel (moet verkocht worden)
22 jaar + 45 dagen - BN PM + Briljant PS + Koppen
20 jaar + 80 dagen - BN PM + Formidabel PS + Koppen
20 jaar + 101 dagen - BN PM + Goed PS + redelijk Def + Snel (sinds gisteren)
24 jaar + 10 dagen - WC PM + MA PS + goed vleugel + Unp. (WtM) (moet verkocht worden)
Het heeft geen haast op dit moment, maar zoals je ziet gaan er binnenkort twee spelers op de TL.
Leuke speler, maar van een 21 jarige verwacht ik toch meer bijskill.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Teun van Hoven (284804574) ??
Marge wat betreft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zie je natuurlijk ook meteen terug in de prijs. Kwam deze toevallig tegen in DPF en er leek me wel enige marge op te zitten voor wat betreft de training
Opbrengst (verkoop minus aankoop)quote:
Kan, met een aanschafprijs van 5,5 miljoen lijkt me echter dat de kans dat je er winst op gaat maken vrij klein is. Quitte draaien zou nog wel moeten lukken, vraag resteert dan of 'ie ook sportief een meerwaarde is voor je team? Zo niet, dan heeft het geen nut om hem te kopen..quote:De speler heeft ook Koppen, dus het kan een MtW worden.
Ik let wel ook op de prijs, maar ik kijk wat ik er van kan maken en of ik er quite/winst op kan maken.
Dat besef ik wel. Ik denk ook niet dat ik er zo veel geld voor wil uitgeven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan, met een aanschafprijs van 5,5 miljoen lijkt me echter dat de kans dat je er winst op gaat maken vrij klein is. Quitte draaien zou nog wel moeten lukken, vraag resteert dan of 'ie ook sportief een meerwaarde is voor je team? Zo niet, dan heeft het geen nut om hem te kopen..
Ik weet niet hoever je ze door wilt trainen. Als ik zelf een spits zoek interesseert matig-goed wing / PM me eigenlijk niet. PM wordt pas interessant bij een (t)DFW, vleugelratings haal ik wel met m'n ow/(o)wb en een FTW heeft (veel) meer dan goed wing nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:59 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben een aanvaller aan het verkopen. Nu twijfel ik welke ik terug wil kopen:
20 jaar + 3 dagen: BN SC, matig wing, formidabel passen + Koppen (4.725 mil)
20 jaar + 35 dagen: BN SC, redelijk wing, uitstekend passen + Snel (4.5 mil)
20 jaar + 56 dagen: RA SC, redelijk PM, redelijk passen + Koppen (4.7 mil)
20 jaar + 93 dagen: BN SC, goed wing, redelijk passen + matig PM + Unpr (3.8 mil)
Voor elk van de spelers zou ik wel wat kunnen zeggen.
Leuke speler, mijns inziens echter minstens een half miljoen te duur (karakter, ervaring, subskills). Anyways, het blijft altijd lastig om keuzes te maken. Vind het in ieder geval erg knap hoe je zo'n jong team bij elkaar houdt met deze ratings. Zoiets wil ik na m'n herstart ook naar toe gaan werken. Nouja, ik heb nog een seizoen of 6-7 om daar eens goed over na te denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat besef ik wel. Ik denk ook niet dat ik er zo veel geld voor wil uitgeven.
Misschien een andere leuke speler is:
Marc-Marie van den Broek (299346657)
20 jaar + 5 dagen
BN PM + goed passen + Koppen (4.0 mil)
Hoe ver ik ze in passen doortrain hangt geheel van de markt en transfer vergelijking af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik weet niet hoever je ze door wilt trainen. Als ik zelf een spits zoek interesseert matig-goed wing / PM me eigenlijk niet. PM wordt pas interessant bij een (t)DFW, vleugelratings haal ik wel met m'n ow/(o)wb en een FTW heeft (veel) meer dan goed wing nodig. Qua specs [Snel] of [Koppen], daarmee zou nr4 afvallen (lagere vraagprijs compenseert aantal dagen = 1,5-2 pops t.o.v. de andere trainees). Het RA scoren van nr3 schiet voor mij tekort t.o.v. bijstats / leeftijd van de eerste 2. Blijft over de afweging tussen een extra niveautje wing of passen en [Koppen] of [Snel]. Doet redelijk t.o.v. matig wing nog iets met de transfervergelijking later? Het passen train je er zelf op, in die zin kun je het verkoopmoment zelf wel kiezen. En [Snel] > [Koppen], dus ik zou dan voor nr2 opteren..
Ik hou het gewoon werkende door net wel/net niet NT potentiele spelers te trainen. Dit sein ik door naar het NT team van het land. Die regelen meestal wel een koper of geinterseerde.quote:Leuke speler, mijns inziens echter minstens een half miljoen te duur (karakter, ervaring, subskills). Anyways, het blijft altijd lastig om keuzes te maken. Vind het in ieder geval erg knap hoe je zo'n jong team bij elkaar houdt met deze ratings. Zoiets wil ik na m'n herstart ook naar toe gaan werken. Nouja, ik heb nog een seizoen of 6-7 om daar eens goed over na te denken
Maar als ik nummers 2 en 3 vergelijk, dan vind ik nummer 2 teveel voor zijn skills. Nummer 3 vind ik dan beter geprijst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik weet niet hoever je ze door wilt trainen. Als ik zelf een spits zoek interesseert matig-goed wing / PM me eigenlijk niet. PM wordt pas interessant bij een (t)DFW, vleugelratings haal ik wel met m'n ow/(o)wb en een FTW heeft (veel) meer dan goed wing nodig.
Qua specs [Snel] of [Koppen], daarmee zou nr4 afvallen (lagere vraagprijs compenseert aantal dagen = 1,5-2 pops t.o.v. de andere trainees). Het RA scoren van nr3 schiet voor mij tekort t.o.v. bijstats / leeftijd van de eerste 2. Blijft over de afweging tussen een extra niveautje wing of passen en [Koppen] of [Snel]. Doet redelijk t.o.v. matig wing nog iets met de transfervergelijking later? Het passen train je er zelf op, in die zin kun je het verkoopmoment zelf wel kiezen. En [Snel] > [Koppen], dus ik zou dan voor nr2 opteren.
Ik kijk meer als koper van een nieuwe spits dan een nieuwe trainee. Voor mij heeft redelijk PM op nr3 dan geen meerwaarde. Dus dan is het opeens 1 level scoren + [Koppen] vs redelijk wing, 2 levels passen, 21 dagen jonger en [Snel]. Daarbij ook nog eens iets goedkoper qua vraagprijs, is dit tevens conform transfervergelijking?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maar als ik nummers 2 en 3 vergelijk, dan vind ik nummer 2 teveel voor zijn skills. Nummer 3 vind ik dan beter geprijst.
Het is 21 dagen ouder, 1 level scoren meer, PM i.p.v. wing, twee levels passen minder en Koppen i.p.v. Snel.
[..]
Dat is wel mooi inderdaad. Op die manier (snelle herstart) kun je als het goed is zelfs 2 wedstrijden tegelijk spelen, wat helemaal bizar is. Heb een aantal maanden terug zelf 3 wedstrijden op 3 opeenvolgende dagen gespeeld, leuk spul die 'nulletjes en eentjes'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:29 schreef Xummon het volgende:
whahaha grappig, mijn jonkies hebben op 1 dag 2 wedstrijden gespeeld
de competitiewedstrijd tegen jong djvs die met 4-2 werd gewonnen en daarna een vriendschappelijke uitwedstrijd in Peru die met 6-0 werd verloren
Ik zou nooit twee wedstrijden op dezelfde dag willen spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat is wel mooi inderdaad. Op die manier (snelle herstart) kun je als het goed is zelfs 2 wedstrijden tegelijk spelen, wat helemaal bizar is. Heb een aantal maanden terug zelf 3 wedstrijden op 3 opeenvolgende dagen gespeeld, leuk spul die 'nulletjes en eentjes'
Owh...was dat vandaag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef MrMoon het volgende:
Zo de jeugd werkt aan hun conditie blijkbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |