dat bestaat in italie .quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wow, 1/4 van de donald duck. Kom op zeg, waarom maken ze geen los blad van mickey mouse?
Een goed idee voor een soort Davey Crokett Ranch.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zou een duckstad moeten komen ergens in nederland een soort mini disneyland parijs . Maar dan zonder mickey en anderen maar met bolderbas . Guus geluk midas wolf etc. dat zou tof zijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja! En dan met attracties. Een ritje door het geldpakhuis enzo.
Niet zo'n slecht idee dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:38 schreef maurisioo het volgende:
Of gewoon de donald duck met alleen de echte duck-figuren.
Dat bestond in Disney World, tot het verbouwd werd. Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zou een duckstad moeten komen ergens in nederland een soort mini disneyland parijs . Maar dan zonder mickey en anderen maar met bolderbas . Guus geluk midas wolf etc. dat zou tof zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen droomde die geloof ik, staat me wel wat van bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Er was ook een keer een verhaal waarin Midas droomde dat hij de biggen eindelijk had opgegeten en daarna niet meer wist wat hij met de rest van zijn leven moest doen .
Idd, Het verhaal op de achterkant was het leukstequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef maurisioo het volgende:
Inderdaad, verhaal heb ik niet eens gelezen. Terwijl ik normaal altijd verhalen met Donald Duck zelf lees. Was ook totaal niet meer origineel.
De hele Donald Duck viel deze week trouwens tegen.
Klopt vind ik ook altijd!quote:Op zondag 25 september 2011 02:45 schreef Ensaf het volgende:
Mindere editie.
Maar dat geldt wat mij betreft voor alle dierendag nummers.
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef maurisioo het volgende:
Hmm deze week viel ook best tegen vond ik. Dat eerste verhaal was echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |