Ik vind 'm goed hoorquote:
gokje...........quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind 'm goed hoor
Er trekt momenteel één sliert buien over het land. 3x raden wie er recht onder zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alzheimer, anyonequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
Nou ben ik het nog vergeten zeg. Ik lees hier in het topic dat ik een paracetamol zou nemen
zat eerder aan Korsakov te denken.quote:
Ben je nog steeds onderweg? Ik begin wat honger te krijgen. Denk je dat ik nog even iets kan gaan eten, of ben je er bijna?quote:
Ow...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik deed net in de laatste posts van het vorige topic subtiel of ik onwijs verdaasd lag uit te hijgen van je goddelijke bedkunsten...
Way to bust the ElisaB-is-a-sexmachine-myth...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Beter paracetamol. Aspirine en alcohol hebben allebei een bloedverdunnende werking en dat gaat niet lekker samen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Nizno het volgende:
idd ik neem ook wel vaker een asprientje als ik op stap ben. Nou moet ik wel zeggen dat ik weinig alcohol drink.. maar toch ik minder er niet om ofzo..
paracetamol en asprientjes zijn bij mij gelijk.. zijn idd paracetamolletjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter paracetamol. Aspirine en alcohol hebben allebei een bloedverdunnende werking en dat gaat niet lekker samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |