quote:Chelsea moet het de komende negen maanden stellen zonder Marco van Ginkel. De middenvelder scheurde in het League Cup-duel met Swindon Town (2-0 winst) zijn voorste kruisband af.
Onderzoek in het ziekenhuis bevestigde de angst dat de club lange tijd geen beroep kan doen op aanvallende middenvelder. Al na tien minuten ging het mis. De voormalige Vitesse-middenvelder verdraaide zijn knie, maar ging na een korte behandeling terug het veld in. Dat was maar van korte duur. Op eigen kracht moest hij het veld verlaten.
Van Ginkel gaat binnen enkele dagen onder het mes en wacht vervolgens een lange revalidatie. Normaliter staat voor een volledig herstel na een kruisbandblessure zo’n negen maanden, waardoor zijn deelname aan het WK van volgend jaar zomer hoogst onzeker is.
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)nden-aan-de-kant.htm
Hij gaat echt niet naar PSV toe hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Revalideren en een stap terug doen.
Jij spoort nietquote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Awwwie![]()
Heeft onze Justin Biebertje pijn aan zn kruisbandje![]()
![]()
koetjie koetjie
Ozil bij Chelsea?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Anorsexia het volgende:
Nu die vent bij Chelsea speelt en Ozil is erbij gekomen is zijn carriere voorbij en kan hij weer opnieuw beginnen.
Oh wow ik space hem volgens mij excuses arsenalquote:
Denk dat van Ginkel inderdaad weinig speeltijd kan verwachten nu Gareth Bale er is!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:58 schreef Anorsexia het volgende:
[..]
Oh wow ik space hem volgens mij excuses arsenal![]()
Maar dan nog die vent komt niet aan spele toe bij Chelsea.
OKE STOP MAAR WEERquote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Denk dat van Ginkel inderdaad weinig speeltijd kan verwachten nu Gareth Bale er is!
onzinquote:Op woensdag 25 september 2013 20:01 schreef Anorsexia het volgende:
Nee maar die jongen is het zelfde geval als Affalay bij Barcalona hij heeft talent maar krijgt never speelminuten en geen 1 club gaat hem overnemen voor zijn salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |