quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
Dit is mijn eerste nacht ooit dat ik alleen thuis ben
for real?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
Music you have in common includes Bob Dylan, Dire Straits, Johnny Cash, Bruce Springsteen and Simon & Garfunkel.quote:
Nah, je mag wel blijven.quote:
Haha, zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onze omgeving daarentegen, het hoogtepunt van beschaving.
Leuk toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
Ja het is geweldigquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, je mag wel blijven.
[..]
Haha, zeker.
[..]
Leuk toch.
Enigszins herkenbaar wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Last.fm is soms erg confronterend. Dan ben je super met iemand, denk je: nou, leuk. Zie je het lijstje van diegene denk je:
Miley Cyrus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Last.fm is soms erg confronterend. Dan ben je super met iemand, denk je: nou, leuk. Zie je het lijstje van diegene denk je:
Dire Straits en Simon & Garfunkel houd ik niet zo van nee./quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Music you have in common includes Bob Dylan, Dire Straits, Johnny Cash, Bruce Springsteen and Simon & Garfunkel.
Allemaal kutmuziek.
Dire Straits zijn geniaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dire Straits en Simon & Garfunkel houd ik niet zo van nee./
Ja mijn ouders zijn uit elkaar dus werd ik altijd bij de ander gedumpt als de ene weggingquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
mijn ouders zijn een keertje een weekendje naar italie geweest.
helemaal alleen thuiswas heerlijk.
Jeujquote:
Romeo and Julietquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dire Straits zijn geniaal.
Tunnel of Love.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn uit elkaar dus werd ik altijd bij de ander gedumpt als de ene wegging
Precies man, precies. Zie je wel, Dire Straits zijn geniaal.quote:
Al die artiesten die ik bijvoorbeeld bij jou common heb, heb ik enkel remixen vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |