Jawel, ik breng ze toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
troll. in mongolie kennen ze geen croissantjes.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel, ik breng ze toch.
Tenminste, de eerste en de laatste keer. Toen voerden ze liever Chinggong niet meer zodat ze niet met zijn allen aan honger zouden sterven.
Hij was toch gehandicapt, dat maakt niet uit daar.
Iedereen is daar gehandicapt toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel, ik breng ze toch.
Tenminste, de eerste en de laatste keer. Toen voerden ze liever Chinggong niet meer zodat ze niet met zijn allen aan honger zouden sterven.
Hij was toch gehandicapt, dat maakt niet uit daar.
ha ha ja ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
o ik ken ook iemand die daar woont whahaha
Ja, ik heb geluk dat ik geadopteerd ben toen ik klein was daar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is daar gehandicapt toch?
ha ha weet niet meer zo goed.quote:
Ik moest onbeheersbaar lachen toen ik dat zagquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Dastan het volgende:
maar ik vond final destination wel meevallen manqsalleen die scène met het messenblok was
nee grapjequote:
ha ik moest ook een beetje gniffelen in mezelfquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik moest onbeheersbaar lachen toen ik dat zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |