balenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik weet de code niet van het kinderslot
Ja, ik ga iedere maand terug zodat ik mijn 7 broertjes, 4 zusjes, 8 nichtjes, 3 neven, ouders en grootouders kan onderhouden.quote:
met mijn croissantjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik ga iedere maand terug zodat ik mijn 7 broertjes, 4 zusjes, 8 nichtjes, 3 neven, ouders en grootouders kan onderhouden.
Haha Dastan's ouders hebben het kinderslot erop gezet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Dastan het volgende:
Meiden van Holland is niet beschikbaar jongons
laat ze lekker denken, mij boeit het niet hoor, wy weten tog wel beter ha haquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet hoor dan denkt iedereen dat k van de jongons ben ha-ha xd
geef je ook seksuele voorlichting aan ze?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik ga iedere maand terug zodat ik mijn 7 broertjes, 4 zusjes, 8 nichtjes, 3 neven, ouders en grootouders kan onderhouden.
Ze vinden ze daar net zo goor als hier. Ik voer ze koekjes van de Lidl. Die blijven lang goed.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha Dastan's ouders hebben het kinderslot erop gezet.
Onnodige apostrofquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha Dastan's ouders hebben het kinderslot erop gezet.
Ja, druk druk druk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
geef je ook seksuele voorlichting aan ze?
troll. in mongolie kennen ze geen croissantjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze vinden ze daar net zo goor als hier. Ik voer ze koekjes van de Lidl. Die blijven lang goed.
lolquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat ze lekker denken, mij boeit het niet hoor, wy weten tog wel beter ha ha![]()
![]()
LeLe bagger vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Flitskikker het volgende:
Titanium: Nice
Skinny Jeans: BAGGER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |