Je krijgt altijd een bsa.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet?__ Ik zei dat ik dat zou gaan doen als ik een BSA zou krijgen, wat never nooit gaat gebeuren.
nopequote:
Snapt ie het zelf nietquote:
ik bedoel dus, dat ik, als ik het NIET haal, naar Amsterdam ga.quote:
ja maar ja beetje vroeg om die conclusie al te trekkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
ik bedoel dus, dat ik, als ik het NIET haal, naar Amsterdam ga.
538quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Titanium, samen met Sia. Alarmschijf nu.
boh zo'n bazennummerquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:27 schreef Dastan het volgende:
ey mang Skinny Jeans van LeLe op SlamTV
Ja, je snapte vast niet dat ik bedoelde dat als het BSA negatief is, dat ik dan naar Amsterdam ga.quote:
Jawel, maar ik vind het nogal irritant dat je zegt "als ik een bsa krijg", want die krijg je altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, je snapte vast niet dat ik bedoelde dat als het BSA negatief is, dat ik dan naar Amsterdam ga.![]()
__
Maar nogmaals: dat gaat niet gebeuren. Ik haal mijn p gewoon in één keer
woon je daar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)um=6&ved=0CGEQ8gEwBQ EN WAT ZOU DAT DAN
Racist.
Waar een mens zich druk over kan maken, zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het nogal irritant dat je zegt "als ik een bsa krijg", want die krijg je altijd.
vind ik niet ergquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef Dastan het volgende:
Meiden van Holland is niet beschikbaar jongons
Om dingen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Waar een mens zich druk over kan maken, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |