Zo werkt het absoluut niet, jongeman.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat iemand gaat stoppen en een plekje voor mij claimen
o ahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat je na een jaar weg moet omdat je te weinig punten gehaald hebt, en dan mag je ook niet het jaar erna dezelfde opleiding aan dezelfde instelling doen. Maar dat doen ze niet in Amsterdam.
En dat gebeurt mij toch niet, ik haal makkelijk mijn P in één keer.
voor mij wel dus houd je bakkesquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo werkt het absoluut niet, jongeman.
Gast, in Amsterdam gaan ze dat ook doen. wordt voor elke studie verplicht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat je na een jaar weg moet omdat je te weinig punten gehaald hebt, en dan mag je ook niet het jaar erna dezelfde opleiding aan dezelfde instelling doen. Maar dat doen ze niet in Amsterdam.
En dat gebeurt mij toch niet, ik haal makkelijk mijn P in één keer.
Heb ik niet hier.quote:
Nee..quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Willekeurige kikker dan.
[..]
Ach, dat doen ze zelf wel. Bijna de helft van de eerstejaars is na het propedeusejaar al weg.
ze hebben wel discipline dat wequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kindsoldaten op de straten zie ze praten en maar haten
Vanaf komend studiejaar al?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, in Amsterdam gaan ze dat ook doen. wordt voor elke studie verplicht.
Nee hoor. Je hebt zoiets als instemmingen. Dan ga je met mannetje of 50 langs huizen en dan kijken ze wie het leukst is en die mag daar wonen. Als je niet van alcohol houdt dan ziet het er redelijk droevig uit.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt zoiets als instemmingen. Dan ga je met mannetje of 50 langs huizen en dan kijken ze wie het leukst is en die mag daar wonen. Als je niet van alcohol houdt dan ziet het er redelijk droevig uit.
Het ging meer om uit te leggen wat de letters betekende, maar goed, laten we meteen gaan mierenneukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |