Joey Barton is dan ook een randdebiel eerste klas. Heb die vent op geen goede actie kunnnen betrappen op het veld...alleen maar gezeik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:11 schreef OreO het volgende:
[..]
ja echt een clown is die barton, hij wilde niet dat spelers de ref gingen misleiden. En dan zo nep naar de grond gaan

Ik heb Arshavin echt helemaal niet gezien. Bij Van Persie kreeg ik een Nederlands elftal déjà vu. Was overigens wel MOTM met een 8 bij Sky.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef OreO het volgende:
[..]
Die song doet soms wel leuke dingen maar hij heeft gewoon te veel domme acties... Die eerste gele kaart was ook dom , hij raakte dom de bal kwijt. En toen besloot hij als een rhino 2 mensen te pakken en toen kreeg hij geel... en dan die domme actie tegen barton erbij.
Rosicky is echt over the hill, arshaving had nog wel aardige acties en een mooie pass.
RVP die was toch behoorlijk slecht
De verdediging stond goed maar was ook niet echt getest... we zullen het zien tegen udinese en liverpool
 Nou met die spirit van gisterenavond kun je gaan vechten om degradatie
 Nou met die spirit van gisterenavond kun je gaan vechten om degradatie   

quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Hopen dat Arsenal Nasri kan ruilen tegen Tevez.

lol die sagna speelde zelf vrij zwak, arshaving had die leuke pass op rvp en kwam er een paar keer leuk langs via de flankenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Ik heb Arshavin echt helemaal niet gezien. Bij Van Persie kreeg ik een Nederlands elftal déjà vu. Was overigens wel MOTM met een 8 bij Sky.
En dan zie je een kop van Sagna op arsenal.com: We showed the right kind of spiritNou met die spirit van gisterenavond kun je gaan vechten om degradatie

Ligt ook in de lijn der verwachting, het is echter de vraag of Wenger 20 miljoen voor hem gaat neergleggen...quote:

Geweldige speler in de paar optredens dat ik hem heb zien spelen.quote:
Het is maar goed dat hij niet voor Feyenoord voetbaltquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef OreO het volgende:
Samir Nasri Official
@Nanas08 Samir Nasri Official
I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player

quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef OreO het volgende:
Samir Nasri Official
@Nanas08 Samir Nasri Official
I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player

oef ..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:49 schreef Alxander het volgende:
Wordt vanavond nog lastig, geen Diaby, Van Persie, Nasri, Wilshere... Bendtnertje in de spits of toch Chamakh

Gaat niks worden dit jaar bij Arsenal, hoop dat Van Persie zijn biezen nog een keer pakt eigenlijk.quote:Nasri op het punt voorbeeld Fàbregas te volgen en Arsenal te verlaten
Woensdag, 17 augustus 2011 om 17:56
Na Cesc Fàbregas lijkt Arsenal weer een topspeler kwijt te raken. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde BBC is de kans groot dat Samir Nasri binnen 24 uur zijn handtekening zet onder een contract bij Manchester City. Een verrassing is de aankondiging van de transfer van Nasri overigens niet.
De 24-jarige aanvallende middenvelder, die in 2008 werd overgenomen van Olympique Marseille, flirt al langer met een vertrek bij Arsenal. De jongeling denkt dat hij bij the Citizens meer kans maakt op het winnen van prijzen en ook niet onbelangrijk: het salaris is er significant hoger.
Nasri heeft bij Arsenal nog een contract voor een seizoen en omdat hij zijn verbintenis niet wil verlengen, zal de club hem wel moeten verkopen. Naar verluidt koopt Manchester City het contract af voor een bedrag van ongeveer 28 miljoen euro.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |