Dit is het topic voor mensen die graag schelden met "homo"quote:
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, voor de rest ben je ook niet zo'n buiten-de-boot-vallerd. Terwijl dat best zou kunnen met al dat zwemmen.
Nee. Verder dan zoenen ga ik sowieso niet met een jongenquote:
Gelijk heb je, de rest is bijzaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Verder dan zoenen ga ik sowieso niet met een jongen
Zo kom je over. Alles wat net buiten jouw wereld valt krijgt eenquote:
Geef mij maar meisjes voor de restquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de rest is bijzaak.
Nah dat wil ook weer niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef mij maar meisjes voor de rest
Die hiero duren:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Fantasia (de originele) duurt:
Runtime: USA: 124 min (restored roadshow version) | USA: 125 min (original release) | USA: 80 min (cut version) | USA: 118 min (VHS version)
Dat is nog best lang.
Wanneer waar?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef Peter het volgende:
Of hij moet er telkens heen omdat hij vergeten was of het de vorige keer nu gezellig was of niet..
* Hips
Natuurlijk niet. Behalve een tijdje terug een Poolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Vlarp, pik je nou ook nog wel eens wat op, op zo'n avond?
Geen ideequote:
Vergeten of...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Ach, het gebeurt zo weinig bij mij dat ik vind dat het wel een keertje mag
Hij was wel cute jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Peter het volgende:
Was ie wel cute en goed?
Of viel je gelijk in slaap in bed?
Saaiquote:
Het was vandaag ook drie keer niks qua weer inderdaad. The Event klinkt wel tof, samenzweringen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai.
Ik ben zeiknat geregend bij het boodschappen doen. En verder heb ik op de bank The Event liggen kijken. Toffe serie!
Oh beter! Ik dacht dat jullie al thuis waren.quote:
Vandaag de eerste 4 afleveringen liggen kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het was vandaag ook drie keer niks qua weer inderdaad. The Event klinkt wel tof, samenzweringen.![]()
Ik neem het wel over van je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef Vlarp het volgende:
En het is dat ik de stad in ga, anders had ik er nog meer liggen kijken nu
Ja, dat is dus echt bizar, als je dat filmpje ook zietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:56 schreef Steve het volgende:
In ieder geval 4.
[Video] Doden door ingestort podium
ik heb er nauwelijks last van gehad, weet niet eens wie je bedoeldquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:38 schreef Peter het volgende:
@Ang3l, je hebt helemaal gelijk betreft 1 sfeerverpester in het maffiatopic
Houden zoquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb er nauwelijks last van gehad, weet niet eens wie je bedoeld
Maar ik ga helemaal niet slapen :<quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goede film, voor het slapen gaan.
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Ik hoop dat het een beetje smeuïg is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is een geheime roddel die ik met Steve ga bespreken.
Wel over anderen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelukkig roddelen wij in Amsterdam nooit over elkaar
wanneer weer?
Omdat in Brabant geen reet te doen is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Steve het volgende:
Blijft toch wel vreemd dat hier zoveel Brabanders zitten. .. hoe zou dat komen?
Brabant is het meest sociaal gestoord/heeft het meest behoefte aan een semi-anoniem communicatieplatform.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Steve het volgende:
Blijft toch wel vreemd dat hier zoveel Brabanders zitten. .. hoe zou dat komen?
Wat ben jij vroeg wakker?quote:
In mijn beleving kom jij altijd pas laat uit bed... nachtbrakerquote:
TMM? Vergeet je nu ook al om te loggen op Erik's account?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak roddels altijd smeuïg, anders is er niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga nou eens slapen, je medicijnen!
(Ik ben je vergeten te wekken daarnet)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Ja je hebt je heel goed gedragen tijdens het gaydinay toen je Yvo ging vertellen over de darkroom. Heel goed jaEn toen we wederom maar weer eens het drama van het vorige gaydinay gingen oprakelen
jij wilt mij gewoon zwart makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga nou eens slapen, je medicijnen!
(Ik ben je vergeten te wekken daarnet)
![]()
Ik ben weer up and runningNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Red & Blue... wat een VRESELIJKE tent is datquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou echt heel handig is het niet als je over de Red & Blue begint en t feit dat ik 1x in die darkroom ben gegaan (en vreemdging). Dat laatste heb je dan wel niet zo gezegd, maar toen ik 3x vroeg "Zullen we van onderwerp wisselen?" was het "Ik zeg toch alleen dat je er in ging, niet DAT je iets deed?" ............. Geen handig onderwerp als je vriendje aan tafel zit
Maar dat was alles.
Dus de schade is beperkt (nl geen).
Het was een van de rustigere gaydinays
Ook beduidend korter en meer op schema
Wij schamen ons NERGENS voor, sterker nog, wij hebben een exhibitionistische aardquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Telefoon mensen, de technologie bestaat.
Ik weet niet wanneer je geweest bent, maar voor de D-Club openging (7 jaar geleden?) was de R&B erg leuk. Gingen er bijna iedere maand heenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Red & Blue... wat een VRESELIJKE tent is dat
Een keer geweest... NOOIT meer... en dan ben ik niet eens in de darkroom geweest... ik was daarvoor al afgeknapt
Is een jaar of 3,4 geleden denk ik.. D-Club was er al, want daar ben ik toen vantevoren geweest... da's wel een toffe tentquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je geweest bent, maar voor de D-Club openging (7 jaar geleden?) was de R&B erg leuk. Gingen er bijna iedere maand heenEn heel veel mensen uit Eindhoven en omstreken
Creno en Keizerpinguin ook vaak
Zo is het toch veel leuker? Valt hier weer wat te lezen. :p.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Telefoon mensen, de technologie bestaat.
Als je wil lezen koop je maar een boek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo is het toch veel leuker? Valt hier weer wat te lezen. :p.
D-Club is wel een beetje joner. Alle jonge mensen zijn uit de R&B getrokken en daarheen gegaan. maar dat was dus eerder gemengd in de R&B en dus veel leuker. Daarna bleven alleen de shirtloze leren broeken mannen over.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is een jaar of 3,4 geleden denk ik.. D-Club was er al, want daar ben ik toen vantevoren geweest... da's wel een toffe tent
O ja, want dit is een plaatjes-topic inderdaad, dat vergeet ik nog wel eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je wil lezen koop je maar een boek.
Inderdaad jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Daarna bleven alleen de shirtloze leren broeken mannen over.
Wordt het niet weer eens tijd voor een '12-minuutje'?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ga jij je nou maar met Breezerslet18 bezighouden, misschien wordt je daar wat vrolijker vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en zonder deodorant, dat was ook zo opvallend aan die leerscene in Antwerpen, alsof ze daar geen deodorant kennenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D-Club is wel een beetje joner. Alle jonge mensen zijn uit de R&B getrokken en daarheen gegaan. maar dat was dus eerder gemengd in de R&B en dus veel leuker. Daarna bleven alleen de shirtloze leren broeken mannen over.
Helemaal jullie niveau.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, want dit is een plaatjes-topic inderdaad, dat vergeet ik nog wel eens
Zoals de waard is vertrouwt Kug2 z'n gasten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Helemaal jullie niveau.
En dat was dus voorheen niet het gevalquote:
Was dat niet met die date van je die van plasseks bleek te houden?quote:
Daar word ik dan vrolijk vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij je nou maar met Breezerslet18 bezighouden, misschien wordt je daar wat vrolijker van
Die jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet met die date van je die van plasseks bleek te houden?
Voelde je toen nattigheid?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ja
Ook daar kwam ik pas naderhand achter
quote:
quote:
hoeveel gangen, en hoe laat lag nu het kaasplankje op tafel ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou echt heel handig is het niet als je over de Red & Blue begint en t feit dat ik 1x in die darkroom ben gegaan (en vreemdging). Dat laatste heb je dan wel niet zo gezegd, maar toen ik 3x vroeg "Zullen we van onderwerp wisselen?" was het "Ik zeg toch alleen dat je er in ging, niet DAT je iets deed?" ............. Geen handig onderwerp als je vriendje aan tafel zit
Maar dat was alles.
Dus de schade is beperkt (nl geen).
Het was een van de rustigere gaydinays
Ook beduidend korter en meer op schema
Uurtje of 22 al geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel gangen, en hoe laat lag nu het kaasplankje op tafel ?
en keuken wel weer verboden gebied ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Qua voorbereiding weet ik 't niet. Maar qua diner was het een stuk korter ja
Niet mijn kopje thee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij je nou maar met Breezerslet18 bezighouden, misschien wordt je daar wat vrolijker van
Drink je eigenlijk nog wel thee?quote:
Ik snap de link met elkaar niet, maar okquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef Steve het volgende:
Ik heb een keer bij een programma waar ze mensen verbouwen een gebit gezien van een vrouw die altijd thee met suiker dronk. Sindsdien hoef ik er geen suiker meer in..
Ik denk dat SUIKER de verbindende factor is, denk je ook niet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik snap de link met elkaar niet, maar ok
Ik ben geen homo...zwart dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drink je eigenlijk nog wel thee?
En.... met een kunstmatig zoetje, of met echte suiker of gewoon rauw en puur zwart?
Oh het kwartje valt inmiddelsquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat SUIKER de verbindende factor is, denk je ook niet?
Was jij verantwoordelijk voor die scheur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Hetero had een scheurtje in z'n pantalon vanochtend, precies op z'n (lekkere) kontje. Viel niet echt heel erg op want zit bij de broekzak dus je keek niet op iets lichts of zo. En kleine scheur, dus hij denkt "Geen zin om naar huis te gaan voor een nieuwe broek.... gaat zo wel".
En ja hoor...... secretaresse zei het meteen.
Kun je wel zien wie er meteen naar z'n kont kijkt!!
Tja ik word dik van suikers en ik wil toch wat zoets... choicesquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Aspartaam...........
Wat een voordegekhoudend smerig chemisch goedje is dat zeg.
*denk denk*quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was jij verantwoordelijk voor die scheur?
Je weet dat je dikker wordt van aspartaam?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik word dik van suikers en ik wil toch wat zoets... choices
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat je dikker wordt van aspartaam?
Vraag maar eens na bij dietisten en zo.
Eén van de jongste hier spreekt nu zo'n beetje de wijste worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Van alles word je dik als je er veel van neemt.
Geen idee, dat wilde ik eigenlijk in het midden laten. Ik weet niet wie er tussen Vitamientje, Keukenbaardje en jij het jongste isquote:
Niet van xtc. Daar ga je dood van als je er te veel van neemt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Van alles word je dik als je er veel van neemt.
Dat eerste klopt. Dat laatste is natuurlijk niet helemaal verstandigquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eén van de jongste hier spreekt nu zo'n beetje de wijste worden.
Neem lekker wat je wilt, als jij je daar prettig bij voelt.
Die demondingetje is jonger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen idee, dat wilde ik eigenlijk in het midden laten. Ik weet niet wie er tussen Vitamientje, Keukenbaardje en jij het jongste is.
En daarboven zit dan nog de groep stokoud.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Demon
Gastwatdefok
Aneurysma
L-asco
Keukenkastje
Breezer
Erik
Tomasso
Steve
van jong naar oud dacht ik zo
Te oudquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarboven zit dan nog de groep stokoud.
die kan je beter bejaard noemen :>)quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ow ja, die was ik even vergeten.quote:
Jij vergeet iemand die jong is? O_Oquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow ja, die was ik even vergeten.
>.>
Ik kan het meestal wel waarderen als ik met iemand ook een gesprek kan houden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij vergeet iemand die jong is? O_O
Ik denk dat hij uren aan fantasieverhaaltjes kan houden hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kan het meestal wel waarderen als ik met iemand ook een gesprek kan houden.
Jamaar dan zwel je op als lijk of zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet van xtc. Daar ga je dood van als je er te veel van neemt.
Ik heb gif in je quiche gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gif is beneden me. Ik verwerp gif.quote:
Dat kun je wel zeggen, maar je lijf denkt andersquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gif is beneden me. Ik verwerp gif.
je prefereert JPG ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gif is beneden me. Ik verwerp gif.
Barsupport heeft ons niet meer nodig. Duidelijkerquote:
Je gaat niet ?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Barsupport heeft ons niet meer nodig. Duidelijker?
zeg ik ben geen annimeermeisje of anniminderjongenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Doe PNG, die kun je net als gif ook transparant of geanimeerd krijgen
Doe een hoofddoek om als dekmantelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eigenlijk een patatje giros halen maar ik ben opeens bang dat ik de marokkaan tegen kom.
Het is ramadan... ze mogen nog niet etenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eigenlijk een patatje giros halen maar ik ben opeens bang dat ik de marokkaan tegen kom.
Je kan je afvragen of een homoseksuele marokkaan zich strikt aan de ramadan houdtquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is ramadan... ze mogen nog niet eten
Truequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of een homoseksuele marokkaan zich strikt aan de ramadan houdt.
Dat klinkt als die laatste grafplaat van Rhiannaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Rumpampampam rrrrumpampampam rrrumpampampammmmmmm
Speelt die nog door je hoofd ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou van dat nummerquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt als die laatste grafplaat van Rhianna
Soms. Vooral omdat ie toen letterlijk ook zei "ik heb je ook wel eens bij de snackbar gezien."quote:
Vre-se-lijk.... ik snap sowieso de hele Rhianna-hype niet... ja het is een lekker wijf maar zingen kan ze niet... dat laat ze aan haar 5 backings over... plus het feit dat ze enorme kutplaten maakt met d'r jengelstemquote:
Dat hoor ik dan weer van mijn heterovriendjes... maar die hebben ook niet echt smaakquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Van alle dingen die je noemt ben ik het nog wel het minst eens met "lekker wijf"!
*like*quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze vallen op vrouwen, wat verwacht je nou.
... en waarschijnlijk niet eens expres! Mijn god Ang3l... een quiche... zou je niet gewoon met een boterham met kaas beginnen?quote:
Nou ik denk meer dat je gewoon veel mazzel hebt gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geholpen hoor, er kon niks misgaan!
Niet gisteren. Wel ooit een keer ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou ik denk meer dat je gewoon veel mazzel hebt gehad.
Zeg... ben jij toevallig al met Ang3l naar de Media Markt geweest?
Misschien wel. Maar dat ontken ik dan gewoon. Ik geef geen enkele grond om mij straks een enorme rekening te sturen. Ergo: ik ken Ang3l niet eens! Ang3l? Wie? En hoort die drie daar echt?quote:
Neen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef Parleur het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie ook bellen he?
Owh dan ziet alles er nog als vanouds uit. Dan kan ik weer met een gerust hart weg. Ang3l is vast de keuken aan het opruimen. Of de pannen weer eens met zo'n sorbo schuursponsje aan het schrobben. Of een nieuwe kookplaat bestellen. Ik maak me maar geen zorgen.quote:
Ik zou je wel zorgen makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh dan ziet alles er nog als vanouds uit. Dan kan ik weer met een gerust hart weg. Ang3l is vast de keuken aan het opruimen. Of de pannen weer eens met zo'n sorbo schuursponsje aan het schrobben. Of een nieuwe kookplaat bestellen. Ik maak me maar geen zorgen.
Owh maar dat doe ik natuurlijk ook wel. Maar het hoeft niet meer dan anders zegmaar.quote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh maar dat doe ik natuurlijk ook wel. Maar het hoeft niet meer dan anders zegmaar.
En 'Breezerslet17'... heb jij straf van Fok! dat je die naam moet ofzo?
Jij moet je inderdaad zorgen maken...quote:
Ik dacht al... want zo'n naam neem je niet. Wat heb je gedaan. De servers laten exploderen? Een paar forum administrators omgelegd? Een imposant gruwelijk virusje geïnstalleerd bij alle moderators? Het moet wel iets verschrikkelijks zijn. Toch?quote:
waaaat hoezoquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij moet je inderdaad zorgen maken...
Ik had een weekend niet gepost en toen kreeg ik een ip-banquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik dacht al... want zo'n naam neem je niet. Wat heb je gedaan. De servers laten exploderen? Een paar forum administrators omgelegd? Een imposant gruwelijk virusje geïnstalleerd bij alle moderators? Het moet wel iets verschrikkelijks zijn. Toch?
En heb je dat alles dan 17 keer gedaan... of is dat je leeftijdsindicatie?
Zeg ik nietquote:
Zeg... doe niet zo eng! Hij heeft zich toch niet ingeschreven in een of ander kookklasje he? En dat hij dan 'toevallig' stage gaat lopen in het restaurantje waar ik vrijdag heenga. En dat... nee... dat kan ik zelf niet eens verzinnen wat er dan zou gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij moet je inderdaad zorgen maken...
Kan dat met volle mond?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Tomasso het volgende:
Breezert, als je hulp nodig hebt, moet je maar fluiten.
Van wie kwam de Kip-in-cola ookalweer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg... doe niet zo eng! Hij heeft zich toch niet ingeschreven in een of ander kookklasje he? En dat hij dan 'toevallig' stage gaat lopen in het restaurantje waar ik vrijdag heenga. En dat... nee... dat kan ik zelf niet eens verzinnen wat er dan zou gebeuren.
Jij reageert alleen op hondenfluitjes toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Tomasso het volgende:
Breezert, als je hulp nodig hebt, moet je maar fluiten.
Van wie niet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wacht wacht, van wie ben ik nu?
Nou ik zou graag willen dat die zon dan ook eens boven mij ging schijnen. Of op zijn minst een beetje in de buurt want het is hier al wéken grijs, grauw en regenachtig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
Parleur![]()
De zon gaat altijd een beetje schijnen als jij je neus weer even in het topic laat zien
woon je in of bij de polder?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou ik zou graag willen dat die zon dan ook eens boven mij ging schijnen. Of op zijn minst een beetje in de buurt want het is hier al wéken grijs, grauw en regenachtig.
Nou ik hoef hem ook niet per se. Als meneer Breezerslet17 gewoon zomaar uit het niets een héél weekend niet op Fok! post en er zo maar een beetje de kantjes van af loopt te flierefluiten... dan is het voor mij op.quote:
Nee gewoon thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |