quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef N-E-R-D het volgende:
Godverdomme Seth Troxler. Gaat mijn hoogtepunt van vrijdag worden. Fuck Paul. Zin in.
Eentje nodig voor een vriendinquote:
Ok, jij bent de eerste die gereageerd heeft dus komt goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eentje nodig voor een vriendin
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedacht me net dat het misschien wel slim is om m'n kaartje mee te nemen uit Eindhoven. Op zich wel een fijn inzicht.
Hier regent het. Kutlimburg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:16 schreef Haunter het volgende:
Als het weer net zo is zoals nu, ben ik natürlich niet ontevreden.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:30 schreef WeezerButler het volgende:
We had joy
We had fun
We had Lowlands in the sun
tralalallala
Hier in Utrecht ook zonnig...
Success!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb er zoveel zin innnnnnnnnnn dat ik niet eens depressief wordt van m'n tentamen wat ik zo heb
Geen idee, maar 7 gaat volgens mij altijs pas als laatste open.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef Breuls het volgende:
Ik sta altijd op camping 7. Heerlijk rustig qua afstand tot het festival, en zo vaak loop je toch niet heen en weer.
Weet iemand trouwens wanneer die precies opengaat? Ik kom altijd op vrijdag pas, en ik had ooit begrepen dat-ie ook pas op vrijdag opengaat, maar ik weet niet hoe vroeg ik zou moeten zijn om een leuk plekje te vinden (ipv helemaal achterin).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |