haha, klinkt goed. Kom me maar zoeken op camping 3quote:
De spelletjes campingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, klinkt goed. Kom me maar zoeken op camping 3
Ik zou niet weten waarom die niet goed te zouden zijn? Ik heb de laatste keer op 5 gestaan, beviel me prima.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:14 schreef Gaspanic het volgende:
Iemand ervaring met de campings voor de brug? Zijn die een beetje te doen? Want ik ken alleen camping 3 en 4
Ok, mooi, bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom die niet goed te zouden zijn? Ik heb de laatste keer op 5 gestaan, beviel me prima.
De laatste keer dat ik ging (2 jaar terug) ging camping 5 pas om 20.00 open zelfsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
Ok, mooi, bedanktEn het lijkt me dat daar op donderdagavond rond 20:00 nog genoeg plek is?
Dat is mooiquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging (2 jaar terug) ging camping 5 pas om 20.00 open zelfs
Ze wil neuken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
ik twijfel of ik nog een tent ga kopen, ik kan bij een vriendin pitten maar voor duidelijke redenen is het misschien handiger om een apart tentje te hebben
dat wil ik nou juist voorkomen. Ik neuk niet met vriendinnen, gaat nooit goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon bij haar in de tent. Drank erin en jeuh
wat heb je daaraan :Squote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef Gaspanic het volgende:
Nice, net m'n vader aan de telefoon gehad en hij gaat roggelen dat ik op woensdag al m'n tent op kan zetten
Ik moet vrijdag tot 12:00 werken (drukte vlak na de bouwvak bij ons) en om daarna nog de tent op te zetten terwijl er bijna geen goede plekken meer zijn, zie ik ook niet zitten. Komt ook nog bij dat ik graag kraantje p en djvt wil zien. Wilde de tent eerst op donderdagavond opzetten dan, maarja, dat gaat hem niet worden. Dus even gebeld en dan wordt het woensdagquote:
Iedereen verwelkomen op het mooiste festival van Nederland natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef stefan1218 het volgende:
ahh ik dacht al wat moet je daar woensdag in je eentjehahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |