De eerste keer, duuuhhh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar... de eerste keer de E4, of de rematches?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
1hit KO je iedereen met je hoge lvls?
Heb je Blue al verslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb bijna 16 badges. Mijn pokémon zijn op level 58.
Ik vrees dat ik nog wel wat moet trainen voor Red
De 16e gymleader in Gold/Silver/Chrystal/HeartGold/Soulsilver. Oftewel Gary. Red is Ash.quote:
Ja dat bedoel ik, maar gebeurt best vaak en ik irriteerde me er na 5 minuten al teveel aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Lagspikes?
Bij mij hapert het spel soms wel een beetje.
Ik moet alleen zijn gym nog, maar dat levert geen problemen op, denk ik.quote:
Ash wist ik. Gary niet dat die Blue genoemd werd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 16e gymleader in Gold/Silver/Chrystal/HeartGold/Soulsilver. Oftewel Gary. Red is Ash.
Ligt het ook niet aan de route waar je headbutt doet? Ik heb in elk geval (in HeartGold) een heel stel Heracross gevangen op route 33 (tussen Azalea Town en Union Cave). Het was even naar de goede boom zoeken, maar daarna was ook elke headbutt raak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Heracross is ook echt onmogelijk om te vinden. Net wéér 10 Pokémon achter elkaar uit een boom geheadbutt, maar nog steeds geen enkele Heracross gezien.![]()
Wel 3 Aipoms ... die ook alle drie gevangen heb ... en die helaas ook alle drie als Abilty Run Away hebben.
Ik headbutt in Azalea Town. Daar zou hij gewoon in zo'n boom moeten zitten. Bij voorgaande spellen ook. Maar dit keer kom ik alle Pokémon tegen behalve Heracross.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt het ook niet aan de route waar je headbutt doet? Ik heb in elk geval (in HeartGold) een heel stel Heracross gevangen op route 33 (tussen Azalea Town en Union Cave). Het was even naar de goede boom zoeken, maar daarna was ook elke headbutt raak.
Neem trouwens veel pokéballs mee, want dat beest heeft een vrij lage capture rate.
Voor de anime geldt hetzelfde hoor, ben je ook nooit te oud voor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Te oud voor de anime ja ... voor de spellen ben je nooit te oud.![]()
En ik heb toch niks beters te doen.
Bij FireRed heb je ook 3e generatie Pokémon ... maar die vind je niet retarted?
Ik vind alleen de 5e generatie onnodig. Ze hadden duidelijk geen inspiratie meer: een nieuwe Zubat (Woobat), een nieuwe Geodude (Roggenrola), een nieuwe Machop (Timburr), etc.
Ik hoop dat ze bij volgende spellen (met het oude exp. puntensysteem) geen nieuwe Pokémon maken, maar gewoon een selectie van 150/200/250 Pokémon maken. Van de verschillende generaties. En dat je pas later in het spel, met de national dex, alle andere Pokémon kunt vangen.
Wel in een nieuwe wereld met nieuwe, sterke gymleaders. Het niveau van de eerste generatie zeg maar, maar dan net even anders.
OMFG vanaf nu ben je heilig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
De anime blijft baas idd![]()
http://pokemonepisode.org/pokemon-season-1-indigo-league/
kan je alle afleveringen zien, gratisch
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
OMFG vanaf nu ben je heilig!
Dank u heilige.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel een leuk idee ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]misschien wel leuk om ook in de OP te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psychic krijgt geen STAB bij Togetic en de S.Att van Togetic is nou niet echt hoog te noemen, ook met de juiste nature is deze lager dan bijvoorbeeld een Venomouth en bijna gelijk aan Clefable of Ursaring.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel bizar dat ik met Togetic op level 65, met Extrasensory plus een Twistedspoon, Hitmonlee, -chan en -top niet in één keer af kreeg.Crobat ook niet trouwens ...
![]()
Dat ja. En dat die Hitmons een hoge Sp.Def hebben. Alle drie 110. Die gastjes kan je bijna beter fysiek aanpakken. Maar goed, gefeliciteerd Madame Paon. Dat was erg snel, ja. Tenminste als je naar het aantal dagen kijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Psychic krijgt geen STAB bij Togetic en de S.Att van Togetic is nou niet echt hoog te noemen, ook met de juiste nature is deze lager dan bijvoorbeeld een Venomouth en bijna gelijk aan Clefable of Ursaring.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Togetic is crap. Kan je beter alakazam gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |