Mooiquote:
Ja ik speelde hiervoor iets van Lamb of godquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MooiAlleen houd ik persoonlijk niet zo van de distortion, ik vind hem clean toch mooier
Smaken verschillen
Ken ik niet, in ieder geval succes!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik speelde hiervoor iets van Lamb of godEn als ik uit mijn fender eenmaal een mooie distortion krijg zet ik hem niet graag op clean want ik krijg dan nooit meer hetzelfde geluid terug
![]()
Als deze fender een wat betere overdrive had gehad voor clean zou het wel vetter zijn. maja. ik ga nu maar ff die 2de solo oefenen, en Cities On Flame With Rock and Roll
Ken je dat niet D:quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken ik niet, in ieder geval succes!
Cool inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ken je dat niet D:
Is facking baas kerel. Old school rock![]()
Het grappige is wel dat ze het in de lyrics ook over Marshall en Fender hebbenquote:
Waar dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat ze het in de lyrics ook over Marshall en Fender hebben
"Gardens of nocturne, forbidden delightsquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
"Gardens of nocturne, forbidden delights
Reins of steel, and it's alright
Cities on flame, with rock and roll
Marshal will buoy, but Fender control"
Zelfs vroeger hadden bandleden echt goeie humorquote:
Jaaa, lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ken je dat niet D:
Is facking baas kerel. Old school rock![]()
No international biddersquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, de bassist (en gitarist) van mijn bandje heeft de tour-amp van El Hefe van NOFX gekochtKan mooi in z'n punkmuseum
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230659135684
Nee, klopt, hij heeft het via een vriend in de VS gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
No international bidders
Maar wat gaaf om dat te hebben. El Hefe
Lijkt me toch maar zonde van die 1500-1600 euro manquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, klopt, hij heeft het via een vriend in de VS gedaan.En idd, hoe vet!
Klinkt dom, maar als ik het geld en de mogelijkheid had zou ik het waarschijnlijk ook niet laten er een gooi naar te doen. Niet dat ik het wist, maar tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me toch maar zonde van die 1500-1600 euro man
daar had je hier ook veel leuke shit van kunnen kopen
Voor dat geld zou ik gewoon een nieuwe uit de winkel gehaald hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt dom, maar als ik het geld en de mogelijkheid had zou ik het waarschijnlijk ook niet laten er een gooi naar te doen. Niet dat ik het wist, maar toch
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar hij zit heel goed in de slappe was en is echt een mega-NOFX fan. Dus ja, als het kan, waarom nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me toch maar zonde van die 1500-1600 euro man
daar had je hier ook veel leuke shit van kunnen kopen
Ja true. Ik zou ook zeker bieden op een van de gitaren van Jannick of Adrian smithquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar hij zit heel goed in de slappe was en is echt een mega-NOFX fan. Dus ja, als het kan, waarom niet
Hoelang speel jij eigenlijk al?quote:
iets meer als 2 jaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoelang speel jij eigenlijk al?
Omdat dit Fok! isquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom die emo.gif?Ik speel net twee jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |