Linkje van vid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee? DAn moet ik toch eens een hoortest laten doen...
Gewoon het origineelquote:
Laat maar, ik was even te veel dingen tegelijk aan het doenquote:
In het origineel wordt volgens mij wel wat chorus gebruikt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat maar, ik was even te veel dingen tegelijk aan het doen/failfailfail
Maar geen chorus toch?
Edit: nvm, en ik ga de pc nu verlaten, dit is niet gezond
Ik vind het klinken alsof 2 gitaren hetzelfde spelen, met dezelfde setting, alleen is de ene net een beetje lager of hoger, maar een fractie. Dus chorusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat maar, ik was even te veel dingen tegelijk aan het doen/failfailfail
Maar geen chorus toch?
Edit: nvm, en ik ga de pc nu verlaten, dit is niet gezond(iets te lang achter de pc gezeten
)
Verneukte? Het origineel bevat ook lead gitaar van Claptonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
In het origineel wordt volgens mij wel wat chorus gebruikt.
Ik weet niet of Clapton dat heeft gebruikt toen hij hem verneukte.
Klopt maar dat is maar 1 solo en was onder supervisie van George Harrison.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Verneukte? Het origineel bevat ook lead gitaar van Clapton
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is maar 1 solo en was onder supervisie van George Harrison.
Klopt. Ik houd gewoon niet van Clapton. Hij word zwaar overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat dan weer welToch vind ik niets mis aan de versie van Clapton, mjah, smaken verschillen.
Daar ben ik het met je eens. Hij is inderdaad overgewaardeerd, terwijl er technisch niet erg veel achterzit. Tenminste, wat ik van hem ken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik houd gewoon niet van Clapton. Hij word zwaar overgewaardeerd.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik houd gewoon niet van Clapton. Hij word zwaar overgewaardeerd.
Eckte oude baas.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
We moeten het meer over de eckte bazen hebben zoals Jimi hendrix ofso.
Goedzo, doe dat maar jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Mensen die Clapton afkraken![]()
* Iemand91 kruipt in een hoekje...
Carlos Santana vind ik zo ongelooflijk overrated. Wat is er zo speciaal aan hem, behalve dan dat hij een latino is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eckte oude baas.
Niet de meest geweldige maar wel een goeie kerel
Edit: Zijn gitaar is ook best wel nice, zonde van die trekstok eraan
Hij is ook overrated, maar hij heeft wel wat leuke clean shit om te spelen. En lang niet gezien hier witchquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Carlos Santana vind ik zo ongelooflijk overrated. Wat is er zo speciaal aan hem, behalve dan dat hij een latino is?
Die laatste is toch een combo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
hhmmmm
http://www.feedback.nl/sh(...)-bk/100005518/105865
of
http://www.feedback.nl/sh(...)5-b/100005518/105915
Voor bij de Randall versterker top van Dean
Hij word verkocht als cabinet dus volgens mij ist gewoon een cabquote:
Klote beschrijving dan. Ik zou gaan luisteren en dan kiezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij word verkocht als cabinet dus volgens mij ist gewoon een cab
Die zien er zeker een stuk beter uit als wat ze bij de feedback hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef brother52 het volgende:
Je zou ook aan zoiets kunnen denken.
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Gitaren/Cabinets-2x12-/cat-GITARRE-GITEAB212
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_g212_vintage.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door stefanhaan op 14-08-2011 09:43:25 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
En nog een closed cabinet ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |