Het punten geven is de bedoeling zo. Je moet je eigenlijk helemaal niet laten leiden door je punten in de eerste ronde, want het gaat om de hele geschiedenis en niet om de liedjes die ik toen uitgekozen had.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
De 2e ronde!![]()
Litouwen - Zweden -- 3-2
België - Turkije --- 3-2
Duitsland - Nederland --- 1-4
Zwitserland - Spanje --- 3-2
Italië - Hongarije --- 2-3
Denemarken - Noorwegen --- 3-2
Slovenië - Joegoslavië --- 3-2
Finland - Luxemburg --- 2-3
Ierland - Israël --- 4-1
Rusland - Roemenië --- 4-1
Griekenland - IJsland --- 2-3
Bosnië en Herzegovina - Verenigd Koninkrijk --- 3-2
Ik neem aan dat dit ongeveer de bedoeling is.
Ik heb me wel losjes laten leiden door de punten die ik in ronde 1 heb gegeven.
Ik ben niet helemaal bekend met de complete geschiedenis van al die landen, maar ik had in de eerste ronde al een aantal liedjes geswitcht (mocht), dus het was al min of meer de geschiedenis voor zover ik die nog wist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het punten geven is de bedoeling zo. Je moet je eigenlijk helemaal niet laten leiden door je punten in de eerste ronde, want het gaat om de hele geschiedenis en niet om de liedjes die ik toen uitgekozen had.
Gewoon, de ouderwetse klassiekers bedoel ik. Goede liedjes die niet in de vorige ronde stonden. Sommige landen hebben vijf keer een goede score (en staan dus hoog na de vorige ronde), maar sommigen scoren de meeste jaren wel constant hoog. Die eerste soort landen zouden bijvoorbeeld de eerste ronde prima overleven, maar nu door de mand vallen. De tweede categorie redt het nu ook nog prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal bekend met de complete geschiedenis van al die landen, maar ik had in de eerste ronde al een aantal liedjes geswitcht (mocht), dus het was al min of meer de geschiedenis voor zover ik die nog wist.
Iedereen mag ten alle tijden meedoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:10 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Mag ik meedoen ook al heb ik de eerste ronde niet gestemd? Ik doe het toch, maar als het ongeldig is dan zij het zo.
Litouwen - Zweden 0-5
België - Turkije 4-1
Duitsland - Nederland 2-3
Zwitserland - Spanje 4-1
Italië - Hongarije 2-3
Denemarken - Noorwegen 3-2
Slovenië - Joegoslavië 2-3
Finland - Luxemburg 1-4
Ierland - Israël 4-1
Rusland - Roemenië 3-2
Griekenland - IJsland 1-4
Bosnië en Herzegovina - Verenigd Koninkrijk 3-2
Edit: ik bedoel natuurlijk vrijdag 26 augustus 23.59quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Deadline: vrijdag 26 september 23.59
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |