abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:32:17 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100715029
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef kedge het volgende:
Gisteravond een meid tegen het lijf aangelopen die ik 2 weken geleden een keer tegenkwam met een vriendin... herkende haar amper, maar kon het me wel herinneren. Toen ik haar vriendin aansprak 2 weken geleden kon ze niet meer dan: Ja, Nee, weet ik niet en jij. uit haar mond krijgen, dus ik dacht toen van ja ok, laat maar geen interesse ofzo. Hoor ik nu dat ze me beide leuk vinden :')

Geeft je een lekker gevoel zo op een regenachtige zondag :7
En nu?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100715821
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef kedge het volgende:
Gisteravond een meid tegen het lijf aangelopen die ik 2 weken geleden een keer tegenkwam met een vriendin... herkende haar amper, maar kon het me wel herinneren. Toen ik haar vriendin aansprak 2 weken geleden kon ze niet meer dan: Ja, Nee, weet ik niet en jij. uit haar mond krijgen, dus ik dacht toen van ja ok, laat maar geen interesse ofzo. Hoor ik nu dat ze me beide leuk vinden :')

Geeft je een lekker gevoel zo op een regenachtige zondag :7
Ik wist niet dat er ook verlegen meisjes bestonden :o
Maar dat moet een lekker gevoel geven idd :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_100716017
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Vandaar de vraagtekens. Wel opmerkelijk dat Straw ineens begint te trollen.
Dat serieus nemen ook nog. Even normaal doen hoor. Maar hoezo heeft neuken met de kuur te maken?
pi_100718390
Gister in een club komt een meisje naast me staan en zegt 'Wil je mijn ijsklontje hebben?' terwijl ze haar glas in mijn handen probeert te duwen. :? Ben zelden op zo'n vreemde manier aangesproken.
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:47:15 #185
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100718436
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef widmfan7 het volgende:
Gister in een club komt een meisje naast me staan en zegt 'Wil je mijn ijsklontje hebben?' terwijl ze haar glas in mijn handen probeert te duwen. :? Ben zelden op zo'n vreemde manier aangesproken.
Zag je er zo verhit uit?
pi_100718484
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:47 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Zag je er zo verhit uit?
Geen idee. Ze wilde hem ook nog echt uit haar glas pakken.
pi_100718935
Dat meisje was gewoon melig denk :Y

Ik ben er net achter dat ik waarschijnlijk afgevallen ben oude kleren zitten wat wijder terwijl ik er niets aan gedaan heb :? :?
Waarschijnlijk door de stress maar heb er nog steeds niet over te klagen , kreeg vrijdag ook al te horen dat ik weer jonger geschat werd en ik nog best heel erg trots mag zijn op mijn figuur.

Doordat ik er jonger uitzie heb ik wel steeds sjans van jongere mannen en ik weet niet of dat zo slim is
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:08:02 #188
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100719209
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:32 schreef heloef het volgende:

[..]

En nu?
Volgende week zaterdag tijdens het uitgaan zie ik die meid van gisteravond.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef widmfan7 het volgende:
Leuk toch :) gewoon meespelen denk ik zo

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat meisje was gewoon melig denk :Y

Ik ben er net achter dat ik waarschijnlijk afgevallen ben oude kleren zitten wat wijder terwijl ik er niets aan gedaan heb :? :?
Waarschijnlijk door de stress maar heb er nog steeds niet over te klagen , kreeg vrijdag ook al te horen dat ik weer jonger geschat werd en ik nog best heel erg trots mag zijn op mijn figuur.

Doordat ik er jonger uitzie heb ik wel steeds sjans van jongere mannen en ik weet niet of dat zo slim is
Waarom is dat niet slim en wat zijn jongere mannen ? Tis gewoon een confirmatie dat je er goed uitziet toch ;)
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100719407
Ik denk ook dat het meisje melig was, te dronken, of een versierpoging. Wel 'n rare dan. Ben je er niet op in gegaan verder?
pi_100719526
Deels. We hebben even gepraat. Uiteindelijk liet ze haar glas nog vallen ook en bleef ze nog even hangen naast me.
pi_100721185
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.
Ach orgasmes ken je iig wel. Ook wat waard.
pi_100721754
quote:
99s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach orgasmes ken je iig wel. Ook wat waard.
Doe eens lief :+
pi_100721795
quote:
16s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Doe eens lief :+
Het was niet gemeen bedoeld hoor. :P
pi_100721871
Zullen er ook mensen zijn van boven de twintig die geen orgasmes kennen? Dat is toch ook een beetje een afknapper vind ik.
pi_100721961
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Mpj het volgende:
Zullen er ook mensen zijn van boven de twintig die geen orgasmes kennen? Dat is toch ook een beetje een afknapper vind ik.
Mannen? Denk het niet. Vrouwen? Ja toch wel een groot deel dacht ik die pas later in hun leven een orgasme krijgen voor het eerst. Sommigen zelfs nooit. Maar dat is omdat er ook nog vrouwen zijn die nooit masturberen.
pi_100722103
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mannen? Denk het niet. Vrouwen? Ja toch wel een groot deel dacht ik die pas later in hun leven een orgasme krijgen voor het eerst. Sommigen zelfs nooit. Maar dat is omdat er ook nog vrouwen zijn die nooit masturberen.
Alsof je dan echt zoveel mist.
pi_100722138
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar kiezen ze toch zelf voor :6
Finally, someone let me out of my cage
pi_100722182
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Daar kiezen ze toch zelf voor :6
Die niet masturberen wel (al is het vaak ook uit schaamte dat ze het niet doen). Ander deel lukt het gewoon niet om geestelijk die knop om te zetten of zo.

quote:
17s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alsof je dan echt zoveel mist.
Qua seksleven toch wel lijkt me.
pi_100722328
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die niet masturberen wel (al is het vaak ook uit schaamte dat ze het niet doen). Ander deel lukt het gewoon niet om geestelijk die knop om te zetten of zo.

[..]

Qua seksleven toch wel lijkt me.
Met of zonder vriend(in) maakt nog al veel uit denk ik. En voor de meeste mensen hier die geen relatie hebben gehad heeft masturberen toch ook niet zo veel toegevoegde waarde, of wel soms.
pi_100722401
Hmm, die behoefte moet er op een gegeven moment zijn en masturberen doe je alleen, dus voor wat de schaamte zou je dan denken?

Ik heb 1 hele maand niet geneukt/geen seks gehad (omdat Afrika) en ik heb het wel moeilijk gevonden ong na twee weken, hoe houd je zoiets vol? :P Ik moet er niet aan denken om zo'n preutse vriendin te krijgen die niet ''durft'' en zich schaamt etc.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:47:03 #201
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100722687
Mijn scharrel vertrouwde mij toe dat ze ook pas na haar 20ste zelf kon klaarkomen. Ik kende het daarvoor ook niet, meeste vrouwen zijn wel vroeg sexueel actief ( ook doe het zelf) in mijn beleving.

Ach, we zijn bezig aan een goede inhaalrace. :9

Maar verder on topic, lijkt een vriendin die niet kan klaarkomen me echt helemaal geen optie. Ik vind dat gewoon niks.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100722961
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
Hmm, die behoefte moet er op een gegeven moment zijn en masturberen doe je alleen, dus voor wat de schaamte zou je dan denken?
Schaamte dat het niet hoort en vies is om met jezelf te spelen.
quote:
Uit onderzoek van hoehetmoet.nl onder vijfhonderd jongeren tussen de 16 en de 25 blijkt dat ze masturberen ook heel normaal vinden. 69 procent schaamt zich er helemaal niet voor. Eenderde, vooral meisjes, schaamt zich wel voor ‘seks uit het vuistje’. Uit die groep zegt 1 op de 10 het om die reden niet te doen.
Jongens masturberen meer dan meisjes. Van de ondervraagde jongens zei een kwart zich dagelijks af te trekken, en 60 procent wekelijks. Bij meisjes ligt dat heel anders. Slechts 8 procent vingert zich dagelijks en een derde zelfs nooit. Meiden beginnen er ook later mee dan jongens. Over het algemeen beginnen jongeren met masturberen als ze tussen de 10 en de 14 zijn. Driekwart van de jongens heeft zichzelf al eens afgetrokken voor ze 14 zijn, een op de vijf meiden begint pas na haar 16de.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:57:48 #203
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100723097
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)on_vs._louis_ck.html

Ook de bijbel gelezen ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100723165
quote:
Nee en ben ik ook niet van plan.
pi_100723561
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Begrijp ik. Toch vind ik het knap dat ze die behoefte kunnen onderdrukken.
pi_100723635
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:08 schreef Mpj het volgende:

[..]

Begrijp ik. Toch vind ik het knap dat ze die behoefte kunnen onderdrukken.
Of ze liegen :D ik heb het heel lang moeilijk gevonden om over zulke dingen te praten schaamte gevoel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100723687
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of ze liegen :D ik heb het heel lang moeilijk gevonden om over zulke dingen te praten schaamte gevoel.
Zulke onderzoeken zijn toch wel anoniem. Geen reden om te liegen.
pi_100723692
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mijn scharrel vertrouwde mij toe dat ze ook pas na haar 20ste zelf kon klaarkomen. Ik kende het daarvoor ook niet, meeste vrouwen zijn wel vroeg sexueel actief ( ook doe het zelf) in mijn beleving.

Ach, we zijn bezig aan een goede inhaalrace. :9

Maar verder on topic, lijkt een vriendin die niet kan klaarkomen me echt helemaal geen optie. Ik vind dat gewoon niks.
Hoezo niet eigenlijk? Kan zij toch niks aan doen als het niet lukt, of wil je gewoon heel graag dat je iemand klaar kan laten komen?

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of er lopen vrouwen tussen die gewoon amper of geen behoefte aan masturbatie hebben. Wie zal het zeggen?
pi_100723780
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zulke onderzoeken zijn toch wel anoniem. Geen reden om te liegen.
Anoniem is betrekkelijk en zelfs anoniem durft lang niet iedereen eerlijk te zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoezo niet eigenlijk? Kan zij toch niks aan doen als het niet lukt, of wil je gewoon heel graag dat je iemand klaar kan laten komen?

[..]

Of er lopen vrouwen tussen die gewoon amper of geen behoefte aan masturbatie hebben. Wie zal het zeggen?
Die groep is er zeker ook onder de mannen. Alhoewel die kleiner is dan bij de vrouwen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:18:24 #210
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100723937
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een vrouw die klaarkomt is een hele grote turn-on voor mij. Als dat wegvalt, sja alles kan, maar ik zie het niet zitten. Ik moet zeggen dat ik best wat ervaring heb gehad en nog nooit een vrouw gehad die niet klaar kon komen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')