Voor mannen in grotere mate wel dan. Ik denk zelfs dat ik pijpbeurten leuker vind. Ik heb het puur over het fysieke gevoel zelf, niet de omliggende erotiek wat je mentaal extra stimuleert.quote:
Tsja ik zou het niet weten, dus als jij het zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat seks niet zozeer verschilt qua gevoel met masturberen, ofzo.
Echt welquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat seks niet zozeer verschilt qua gevoel met masturberen, ofzo.
Ik zie het meer als een geheel van handelingen, prikkelingen en aanrakingen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voor mannen in grotere mate wel dan. Ik denk zelfs dat ik pijpbeurten leuker vind. Ik heb het puur over het fysieke gevoel zelf, niet de omliggende erotiek wat je mentaal extra stimuleert.
Ok, mooi, ik lijk niet echt op Bill ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb op de 22e twee tentamens op één dag. En op de daarna volgende dagen ook nog een paar. Het is vreselijk.
En nee, ik versier geen mannen. Misschien een uitzondering voor Mpj, want hij heeft kleine voetjes en daar hou ik wel van. Net zoals Bill van Tokyo Hotel op een dronken nacht gerust mij oraal mag bevredigen.
Luister en leerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Oh we gaan het over seks hebben? Dan ga ik wel Barca kijken.
Mannen die voetbal boven seks stellenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
Oh we gaan het over seks hebben? Dan ga ik wel Barca kijken.
Ik iig welquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Supersoep, ben je aan het sog'en?
Ja duh. Liever seks dan masturberen, ik ben niet gek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welseks met iemand en daarbij een orgasme krijgen is veel beter dan je het zelf doet
Misschien. Wat is sog'en?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zal letten op Messi ja daar kan ik veel van leren.quote:
Eerst voetbal, dan seks is perfectquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen die voetbal boven seks stellen
Studie ontwijkend gedraggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja duh. Liever seks dan masturberen, ik ben niet gek.Maar de beleving bij de lul zelf verschilt niet dramatisch veel. Al is de complete beleving wel vele malen hoger.
[..]
Misschien. Wat is sog'en?
Ik stel het toch niet boven seks? Alleen moet ik nu gaan meepraten over iets waar ik geen bal van weet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen die voetbal boven seks stellen
En daar gaat het om.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja duh. Liever seks dan masturberen, ik ben niet gek.Maar de beleving bij de lul zelf verschilt niet dramatisch veel. Al is de complete beleving wel vele malen hoger.
Vergeten hoe je het moest spellen. Soggen moest het zijn. Dit dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedragquote:
Aan het wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach ik lul toch ook gewoon mee. Ja ik ben dan wel geen maagd meer maar daar is ook gelijk alles mee gezegdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stel het toch niet boven seks? Alleen moet ik nu gaan meepraten over iets waar ik geen bal van weet?
Oh okee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergeten hoe je het moest spellen. Soggen moest het zijn. Dit dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedrag
Elk jaar weer. Tot het laatste moment uitstellen. Hele academische papers in twee dagen tijd schrijven, een heel semester van een vak in één week doen. You name it.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergeten hoe je het moest spellen. Soggen moest het zijn. Dit dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedrag
Dat ga ik van je winnen, ik heb er ergens nog één op FOK staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
Ik ga een plaatje van mijn muggenbult posten en jullie gaan schrikken
Nou ik zie wel en anders ga ik echt voetbal kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik lul toch ook gewoon mee. Ja ik ben dan wel geen maagd meer maar daar is ook gelijk alles mee gezegd
Challenge acceptedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat ga ik van je winnen, ik heb er ergens nog één op FOK staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |