Zeker weten doe je alleen dat je doodgaat, maar ik durf wel met grote mate van zekerheid te beweren dat die dames echt klaarkwamen. Sommige bewegingen zijn moeilijk ( maar niet onmogelijk inderdaad) te faken, laat staan bepaalde vloeistoffen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Tsja, dat hoor je wel vaker maar alleen die vrouwen weten of ze echt klaar kwamen natuurlijk.
Het kan best dat ze allemaal klaarkwamen, maar bedoel alleen dat je mannen dat heel vaak hoort zeggen terwijl het qua cijfers niet heel logisch is. En er is heel veel te faken, alleen squirten zou ik niet weten, verder zeggen vloeistoffen ook niet veel over wel of niet klaarkomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zeker weten doe je alleen dat je doodgaat, maar ik durf wel met grote mate van zekerheid te beweren dat die dames echt klaarkwamen. Sommige bewegingen zijn moeilijk ( maar niet onmogelijk inderdaad) te faken, laat staan bepaalde vloeistoffen...
Wat is daar zo interessant?quote:
Hitch, best een interessante film.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat is daar zo interessant?
''Vloeistoffen'' zeggen inderdaad niet zoveel over klaarkomen. Ik dacht dat die vloeistoffen enzo kwamen omdat 'n vrouw opgewonden raakt.
Een hoge vorm van spasme voor en tijdens het klaarkomen lijkt me niet alleen moeilijk te faken, maar ook nogal overdreven voor een aantal van die gevallen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kan best dat ze allemaal klaarkwamen, maar bedoel alleen dat je mannen dat heel vaak hoort zeggen terwijl het qua cijfers niet heel logisch is. En er is heel veel te faken, alleen squirten zou ik niet weten, verder zeggen vloeistoffen ook niet veel over wel of niet klaarkomen.
Waarom ga je eigenlijk in godsnaam? Ik snap dat ze niet hysterisch nog is om je te zien, maar een beetje enthousiasme mag wel. Het klinkt alsof ze naar een lezing van een saai boek voor haar werk gaat. 'het was wel aardig...'quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
"ja, dat is een aardige jongen"
Wie komt er met behulpzame opmerkingen?
Daarom. Hij is wel gaaf. Maar zou het werken (dat wat hij deed met die reporter) vraag ik me af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke film ja Hitch. Over versieren ook.
Het was ook zeker niet bedoelt om jou ermee te hebben hoor, het is alleen typisch dat je het zoveel mannen hoort zeggen terwijl dat niet strookt met de cijfers zeg maar. Niet dat het voor jou ook meteen zo is, wie weet ben jij wel zo geweldig in bed dat je iedereen kan laten komen, dat was dus ook zeker niet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een hoge vorm van spasme voor en tijdens het klaarkomen lijkt me niet alleen moeilijk te faken, maar ook nogal overdreven voor een aantal van die gevallen.![]()
Maar goed, het zou allemaal best kunnen. Mij heb je er niet mee.![]()
I know squirt when I see it.
Ik snap je punt zeker wel, maar eerlijk gezegd zou ik van mezelf ook niet weten hoe ik de huidige situatie anders moet omschrijven. Ik kan zelf ook geen verliefde gevoelens ontwikkelen voor iemand waar ik alleen nog maar mee heb gechat en gemaild. Waarschijnlijk heeft zij dat dus ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk in godsnaam? Ik snap dat ze niet hysterisch nog is om je te zien, maar een beetje enthousiasme mag wel. Het klinkt alsof ze naar een lezing van een saai boek voor haar werk gaat. 'het was wel aardig...'
Oef blind date...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
Mensen, goedenavond!
Ik ben dan wel een zeer onregelmatige bezoeker aan dit topic, maar ik voel nu toch weer even de behoefte aan raad/advies/meningen van mijn "lotgenoten" (het ontbreekt me dan even aan een betere omschrijving).
Volgend weekend staat er een soort van date op het programma met een dame van Paiq. De bedoeling is dat we gewoon wat gaan drinken en dan maar zien of het leuk genoeg is om wat langer te blijven zitten. Het is de eerste date van mijn leven en ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik wel of niet dien te zeggen en/of doen.
Voor de duidelijkheid: we koesteren beide geen hoge verwachtingen, maar omdat we in onze gesprekken zoveel dingen gemeen hebben willen we toch eens zien of er in het echte leven ook een klik is. Zij zegt zelf nog niet verder te zijn dan het stadium, "ja, dat is een aardige jongen", dus dat speelt ook wel weer mee...
Wie komt er met behulpzame opmerkingen?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
En met jou?Ik heb op de 22e twee tentamens op één dag. En op de daarna volgende dagen ook nog een paar. Het is vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik versier geen mannen. Misschien een uitzondering voor Mpj, want hij heeft kleine voetjes en daar hou ik wel van. Net zoals Bill van Tokyo Hotel op een dronken nacht gerust mij oraal mag bevredigen.Ron Paul 2012
wat?quote:
He wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach orgasmes ken je iig wel. Ook wat waard.
Nee, want dat is niet zo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat seks niet zozeer verschilt qua gevoel met masturberen, ofzo.
Ja ik kan prima klaarkomen, jij niet dan, is dat wat je bedoelt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |