quote:ja, maar waarom dan meteen allemaal ineens heel veel en dan ineens niets?
Op zondag 30 juni 2002 01:10 schreef Pulsemaster het volgende:
ooit eens bij stil gestaan bij het feit dat je vrienden wel eens wat meer te doen hebben dan jou vermaken?
quote:Er staat toch duidelijk bij dat het initiatief vaak uitging van die vrienden en dat de topicstarter het vaak té druk vond!
Op zondag 30 juni 2002 01:10 schreef Pulsemaster het volgende:
ooit eens bij stil gestaan bij het feit dat je vrienden wel eens wat meer te doen hebben dan jou vermaken?
Ik denk niet dat het hem erom gaat dat hij zich nu verveelt, maar dat het bij die vrienden een beetje hollen of stilstaan is. Als je vrienden constant overenthousiast zijn en opeens laten ze weinig horen en doen ze kortaf dan is dat toch vreemd. Dáár gaat het denk ik eerder om dan dat hij verwacht dat die vrienden hem vermaken.
quote:Toeval joh.
Op zondag 30 juni 2002 01:15 schreef tazmania het volgende:[..]
ja, maar waarom dan meteen allemaal ineens heel veel en dan ineens niets?
Kijk, als je nu de ene hebt die een paar dagen met me bezig is zegmaar, en dan de ander. Maar nu komen ze allemaal tegelijk, en allemaal tegelijk doen ze meteen weer niets. Dat vind ik zo raar. Niet dat het een beetje verdeeld wordt.
Als jij contact wil met je vrienden dan bel jij hun toch gewoon?
quote:Precies dat bedoel ik.
Op zondag 30 juni 2002 01:16 schreef Angeles het volgende:[..]
Er staat toch duidelijk bij dat het initiatief vaak uitging van die vrienden en dat de topicstarter het vaak té druk vond!
Ik denk niet dat het hem erom gaat dat hij zich nu verveelt, maar dat het bij die vrienden een beetje hollen of stilstaan is. Als je vrienden constant overenthousiast zijn en opeens laten ze weinig horen en doen ze kortaf dan is dat toch vreemd. Dáár gaat het denk ik eerder om dan dat hij verwacht dat die vrienden hem vermaken.
Maargoed. Mij gaat het dus erom dat het ineens met al me vrienden is, niet dat de ene week die is, de andere week die. Nee ineens allemaal
quote:Stel je vrienden eens voor een omgangsrooster voor jou met z'n allen op te stellen......
Op zondag 30 juni 2002 01:15 schreef tazmania het volgende:[..]
ja, maar waarom dan meteen allemaal ineens heel veel en dan ineens niets?
Kijk, als je nu de ene hebt die een paar dagen met me bezig is zegmaar, en dan de ander. Maar nu komen ze allemaal tegelijk, en allemaal tegelijk doen ze meteen weer niets. Dat vind ik zo raar. Niet dat het een beetje verdeeld wordt.
quote:
Op zondag 30 juni 2002 01:42 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Stel je vrienden eens voor een omgangsrooster voor jou met z'n allen op te stellen......
quote:Ik ben dood serieus..... anders raakt jou schema toch helemaal in de war? Kijk : het zijn dan wel vrienden, maar zo'n impact moeten ze nu ook weer niet op je leven hebben!
Op zondag 30 juni 2002 01:49 schreef tazmania het volgende:[..]
Bedoel je toch niet serieus?
Ik kan me voorstellen dat als je ff teveel met hen bent omgegaan dat ze wel ff een paar dagen zonder je willen. Heb ik ook met vrienden, is zelfs vrij normaal.
quote:Wat jij wil......
Op zondag 30 juni 2002 01:16 schreef Angeles het volgende:[..]
Er staat toch duidelijk bij dat het initiatief vaak uitging van die vrienden en dat de topicstarter het vaak té druk vond!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |