abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100645470

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_100645539
Ik ga zo weg
trek het niet meer hoor
pi_100645548
que? ~:)
pi_100645590
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
Ik ga zo weg
trek het niet meer hoor
Waarheen, waarvoor? ;(
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_100645601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:33 schreef dawg het volgende:
que? ~:)
dawg :s)
pi_100645614
jow barb :s)
pi_100645794
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarheen, waarvoor? ;(
Vraag liever wie! Details willen we!! :9
Sarcasme. Herken het.
pi_100645875
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vraag liever wie! Details willen we!! :9
Jij bent wel horny naar roddeltweets zeg :')
pi_100645903
:W
pi_100645953
runningmeisje is er ook weer. ~:)
pi_100646054
Ik zie het ~:)
pi_100646084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij bent wel horny naar roddeltweets zeg :')
:@ Ik heb geen leven, ik leef voor dat van anderen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_100646108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:@ Ik heb geen leven, ik leef voor dat van anderen ;(
hoe is het met je date(s)? :P
pi_100646130
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja Spirit, spare no details :P
pi_100646238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsite :)

Volgende week woensdag uit eten met een verondersteld leuke man O+

En als dat niks wordt, de week erop met een zeker weten leuke man afspreken met wie ik 2 jaar geleden al eens heb gedate (leukste date ooit) maar met wie het toen niets werd omdat ik net uit mijn relatie kwam en hij niet lekker kon zoenen :@

Dus :7
Sarcasme. Herken het.
pi_100646321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsite :)

En als dat niks wordt, de week erop met een zeker weten leuke man afspreken met wie ik 2 jaar geleden al eens heb gedate (leukste date ooit) maar met wie het toen niets werd omdat ik net uit mijn relatie kwam en hij niet lekker kon zoenen :@

Niet lekker kon zoenen? En wil je nu kijken of hij bijgeleerd heeft?
pi_100646403
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet lekker kon zoenen? En wil je nu kijken of hij bijgeleerd heeft?
Het was een wasmachine ;( Nou, de man op zich was wel erg leuk, dus als volgende week op niets uit loopt, zou ik hem wel graag nog een keer willen zien :) En als ie niet bijgeleerd heeft, kan ik het er altijd nog uit slaan :(
Sarcasme. Herken het.
pi_100646473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten. :7

oh die wasmachine. ga je toch daten met hem? ik dacht dat je besloten had niet te daten vanwege het zoenen?

aparte :7
pi_100646484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het was een wasmachine ;( Nou, de man op zich was wel erg leuk, dus als volgende week op niets uit loopt, zou ik hem wel graag nog een keer willen zien :) En als ie niet bijgeleerd heeft, kan ik het er altijd nog uit slaan :(
Kan jij niet gewoon een leuke vent zoeken die ook lekker kan zoenen/sexen?
pi_100646503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]

ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten. :7

oh die wasmachine. ga je toch daten met hem? ik dacht dat je besloten had niet te daten vanwege het zoenen?

Jij date met running meisje? O+
pi_100646568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een vriendin had? Nadruk op "had" blijkbaar ;)

Nee, ik wist het nog niet, maar gister weer de hele avond lopen chatten en het is gewoon superleuk praten met hem. Hij heeft volgende week nog een date staan, ik ook. Dus we hebben afgesproken om dat gewoon aan te kijken en daarna wellicht nog eens af te spreken, we weten al dat we elkaar aantrekkelijk vinden en dat het gezellig wordt, dus why not?
Sarcasme. Herken het.
pi_100646577
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij date met running meisje? O+
zodra ze voor me gaat koken. :Y)
pi_100646583
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kan jij niet gewoon een leuke vent zoeken die ook lekker kan zoenen/sexen?
Ja, maar zodra ik die heb gevonden blijkt hij issues te hebben ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_100646658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een vriendin had? Nadruk op "had" blijkbaar ;)

Nee, ik wist het nog niet, maar gister weer de hele avond lopen chatten en het is gewoon superleuk praten met hem. Hij heeft volgende week nog een date staan, ik ook. Dus we hebben afgesproken om dat gewoon aan te kijken en daarna wellicht nog eens af te spreken, we weten al dat we elkaar aantrekkelijk vinden en dat het gezellig wordt, dus why not?
had idd, is sinds een week of 4 ofzo over. jaja, grijp je kans spiritje 8-)

"omdat gewoon vriendschappelijk je beter met vrienden kan doen". ©macondo :P
pi_100646661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, maar zodra ik die heb gevonden blijkt hij issues te hebben ;(
Oh noes -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')