Waarheen, waarvoor?quote:
dawgquote:
Jij bent wel horny naar roddeltweets zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vraag liever wie! Details willen we!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent wel horny naar roddeltweets zeg
hoe is het met je date(s)?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik heb geen leven, ik leef voor dat van anderen
Ja Spirit, spare no detailsquote:
Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsitequote:
Niet lekker kon zoenen? En wil je nu kijken of hij bijgeleerd heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsite
Volgende week woensdag uit eten met een verondersteld leuke man
En als dat niks wordt, de week erop met een zeker weten leuke man afspreken met wie ik 2 jaar geleden al eens heb gedate (leukste date ooit) maar met wie het toen niets werd omdat ik net uit mijn relatie kwam en hij niet lekker kon zoenen
Dus
Het was een wasmachinequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet lekker kon zoenen? En wil je nu kijken of hij bijgeleerd heeft?
ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsite
Volgende week woensdag uit eten met een verondersteld leuke man
En als dat niks wordt, de week erop met een zeker weten leuke man afspreken met wie ik 2 jaar geleden al eens heb gedate (leukste date ooit) maar met wie het toen niets werd omdat ik net uit mijn relatie kwam en hij niet lekker kon zoenen
Dus
Kan jij niet gewoon een leuke vent zoeken die ook lekker kan zoenen/sexen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was een wasmachineNou, de man op zich was wel erg leuk, dus als volgende week op niets uit loopt, zou ik hem wel graag nog een keer willen zien
En als ie niet bijgeleerd heeft, kan ik het er altijd nog uit slaan
Jij date met running meisje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten.
oh die wasmachine. ga je toch daten met hem? ik dacht dat je besloten had niet te daten vanwege het zoenen?
aparte
Ik dacht dat jij een vriendin had? Nadruk op "had" blijkbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten.
oh die wasmachine. ga je toch daten met hem? ik dacht dat je besloten had niet te daten vanwege het zoenen?
aparte
Ja, maar zodra ik die heb gevonden blijkt hij issues te hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een leuke vent zoeken die ook lekker kan zoenen/sexen?
had idd, is sinds een week of 4 ofzo over. jaja, grijp je kans spiritjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendin had? Nadruk op "had" blijkbaar
Nee, ik wist het nog niet, maar gister weer de hele avond lopen chatten en het is gewoon superleuk praten met hem. Hij heeft volgende week nog een date staan, ik ook. Dus we hebben afgesproken om dat gewoon aan te kijken en daarna wellicht nog eens af te spreken, we weten al dat we elkaar aantrekkelijk vinden en dat het gezellig wordt, dus why not?
Oh noesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar zodra ik die heb gevonden blijkt hij issues te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |